Inloggen sites lukt niet meer, hack?

Hoi,

Sinds gister zit ik met een probleem. Er zijn namelijk twee sites waar ik niet meer op kan inloggen, een daarvan is Skrill. Het begon gister toen ik wou inloggen op bookmaker william hill. Ik kreeg toen gelijk een blanco pagina met in de balk (in groene letters): WHG (international) Ltd. als ik de pagina opnieuw open stond er dat mijn username and password correct waren maar dat inloggen niet mogelijk was. Uiteindelijk geld door hun klantenservice laten overboeken naar mijn Skrill account (om het geld terug te boeken naar mijn bank).
Vervolgens wil ik dus inloggen om mijn Skrill. Staat er dat ik wegens veiligheidsredenen mijn wachtwoord moet veranderen. Dit trachtte ik te doen door mijn email adres op te geven die aan mijn Skrill account gekoppeld is. Hier zou ik een mail van moeten krijgen. Die kreeg ik ook alleen was het mail totaal blanco, zonder enige instructies.

Overigens lijkt het niet aan mijn laptop te liggen, ik heb cookies verwijdert en een andere browser geprobeerd. Ook heb ik geprobeerd in te loggen op 2 andere computers, tevergeefs. Daarbij heeft iemand met zijn gegevens proberen in te loggen op mijn laptop en dit lukte zonder moeite (op zowel william hill als Skrill)

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Zou ik op een bepaalde manier gehackt kunnen zijn? Ligt het probleem toch ergens bij mijn computer? Zou het een storing kunnen zijn? Erg vervelend allemaal, om het geld is het me niet eens te doen, ik ben meer bang dat er toch iets gehackt is oid.

Ik hoor graag van jullie of jullie enig idee hebben wat het zou kunnen zijn.
Vriendelijke groeten.

De enige juiste manier is om je te wenden tot de klantenservice van de beide bedrijven. Alleen zij kunnen je hierin van dienst zijn.

Ik heb inmiddels al het nodige contact gehad met de klantenservices. Het enige wat zij me meedelen is dat het probleem in elk geval niet bij hun ligt. Iets waar ik dus weinig mee opschiet, vandaar dat ik dacht, misschien zijn hier mensen die wat meer weten.

Nee het probleem ligt nooit ‘bij hun’. Heb je ze al eens verzocht je account te resetten? Zodat je een nieuw password toegezonden krijgt (of deze middels het bekende ‘bent u uw password vergeten?’ toegemaild krijgt)?

Ja heb ik gedaan. Is mij een keer of 7 / 8 een nieuw password toegezonden maar telkens dezelfde blanco pagina. Bij Skrill heb ik dat inderdaad via de link ‘‘password vergeten’’ meerdere keren geprobeerd maar daar ontvang ik niet eens een mailtje op terug, iets wat gewoon geautomatiseerd is natuurlijk.

Probeer eens via een ander netwerk? -dus via een andere internetverbinding, bijvoorbeeld 3G/4G van je telefoon of via je werk-
Maakt dat een verschil?

Dat heb ik ook geprobeerd. Zowel op de 4G verbinding van mijn telefoon, uiteraard wel gewoon in een browser. Ook op een andere internetverbinding heeft dit alles niks opgeleverd.

Dan kan het alleen maar aan de dienst zelf liggen, lijkt mij.

Blijf volhouden en leg het voorval wederom bij hun TD neer.

Ja, beide diensten houden bij hoog en laag vol dat het zeker niet bij hun ligt. Maar ja, makkelijk gezegd. Ik zou ook niet meer weten waar het bij mij aan kan liggen. In elk geval zijn hebben beide instanties inmiddels bevestigd dat ze al mijn geld terug hebben gestort echter blijf ik het een raar verhaal vinden. Mocht iemand nog wat te binnen schieten dan hoor ik het graag.

Hoi Rubentus,

Wat betreft William Hill ondervind ik precies dezelfde problemen als jij. Ook bij mij begonnen de problemen op 6 mei en krijg dus ook steeds een leeg scherm met die groene letters in de balk. Anderen kunnen wel gewoon op dezelfde laptop inloggen. Ik heb de helpdesk ook aangegeven dat het aan mijn account moet liggen. Op mobiel inloggen lukt ook niet. Zodra ze meer weten zullen ze me mailen, maar tot op heden (15 mei) nog niks gehoord.
Lukt het bij jou al om weer in te loggen of heb je nog steeds dezelfde problemen.

Met vriendelijke groet

Superwin,

Vervelend om te horen, maar geeft inderdaad wel weer aan dat het niet erg logisch is dat het probleem bij ons ligt. Mij zouden ze ook laten weten als ze meer weten, hebben ze inmiddels gedaan en aangegeven dat vast is gesteld dat de fout in elk geval niet bij hun ligt. Ik verwacht dan ook dat jij hetzelfde antwoord zal krijgen.

Inloggen lukt nog steeds niet. Heb inmiddels wel via de klantenservice al mijn balance laten uitkeren naar mijn bankrekening. Dat heb ik inmiddels weer terug. Wellicht dat ik binnenkort nog eens contact opneem en vraag of ze wellicht mijn bestaande account kunnen verwijderen zodat ik een nieuwe account kan openen.

Met vriendelijke groet