inloggen via telefoonlijn op airport

Wie kan mij van advies voorzien? Ik heb een apple imac G4, 15 inch flat screen en een airport met modem. Tevens een ipaq 2210, waarmee ik af en toe mee internet. Ik dacht koning te zijn door bij Telfort een abonnement met 500 gratis bel minuten af te sluiten en zodoende gratis met ipaq te kunnen surfen. Tiscali had mij ook een normaal inbel numer gegeven 020.... dus. Wat schetst mijn verbazing in de voorwaarden pag 900 sub 7 paragraaf 12000 staat dat ondanks een normaal net nummer data en fax verkeer uitgesloten is in de 500 gratis bel minuten. De klos dus. Maar nu het volgende is het mogelijk om in te bellen op mijn eigen airport met modem om zodoende via mijn computer die altijd online is te surfen. En zo ja hoe configureer ik dit, sorry voor het langdraadig verhaal maar graag hulp. Jeroen Roest

als het al zou kunnen maakt het geen drol uit, want dat is ook data verkeer en valt dus niet binnen je 500 gratis belminuten :?

Inbellen op je airport is alleen mogelijk op een Airport Extreme. De mogelijkheid kun je activeren in 'Hulpprogramma's->Aiport hulpprogramma'. Dan stel je je huis tel. nr. in als inbelnummer en het werkt. Ben je op dat moment wel in gesprek.... En snel is het niet :|