Input van mic versterken met een progje

Ik heb een mic op men mac gekoppeld maar signaal is heel zwak in opties staat ie max. Bestaat er een prog om het signaal te versterken voor het in een ander prog gaat (in kdx).

Thx

Hen je [url=http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=audio+hijack&plt%5B%5D=macosx&x=13&y=8]Audio Hijack (pro)[/url] al eens geprobeerd? Werkt bij mij uitstekend en je kunt met de pro-versie in ieder geval het inkomende geluid opkrikken.

Als het signaal echt zo zwak is dan is de mic defect, of het is het verkeerde type. Sommige mics hebben aparte voeding nodig maaar dat geeft de aansluiting op de Mac niet.

Je kan het zachte signaal het wel proberen versterken maar dan krijg je enorme ruis en brom en gratis bij.

de audio-in van de mac is een lijningang en die is niet zonder meer geschikt voor een mic. je hebt een voorversterker nodig die het mic signaal versterkt tot lijn-niveau. een los apparaatje dus dat je tussen je mic en je mac zet. of een klein mengpaneeltje met mic ingangen. hiervoor moet je dus bij de muziekwinkel zijn.

ik vraag wel ff als er nog iemand een oude versterker heeft

[quote:fb9617a788="benj1989"]ik vraag wel ff als er nog iemand een oude versterker heeft[/quote:fb9617a788] Dat heeft dus alleen zin als die versterker een microfoon-ingang heeft!

hehe zo dom ben ik niet (kheb hier ook nog nen goeie mic liggen met zo een dike fiche als het moet)

Line in detourneren hehe en dan? DLS music device?