Inschrijvingens software

He mensen,

Voor een weekend waarbij inschrijvingen nodig zijn voor circa 800 man, zoek ik een module en software waarbij mensen via de website kunnen inschrijven. Vervolgens wil ik deze gegevens in een database hebben, zodat ik hier duidelijke overzicht van kan krijgen.

Heeft iemand een idee van een webapplicatie die dit verzorgt, en/of een administratieprogramma?

Alvast bedankt.

Wij gebruiken CMS made Simple. Hierin zit een formulierenmodule waarmee dit kan!

Willem

Ik weet dat Direct ICT zoiets heeft. Je kunt ze hier vinden http://www.directict.nl/

Wij hebben reeds een dergelijk programma ontwikkeld die direct ook postcode herkomst van je bezoekers in kaart brengt. Export mogelijkheden in Excel bestanden e.d. mogelijk. Alles webbased, voor een offerte kan je contact opnemen met ons via snels@mac-creations.nl Tevens is er de mogelijk dat wij op locatie het ontvangst en registratie van de bezoekers ontvangen. We hebben ervaring met kleine en grote evenementen tot +/- 10.000 bezoekers. Bij dit laatste is de herkomst analyse inbegrepen. Ook hiervoor zijn kosten per email op te vragen.

[quote:f98948c690="pmtechwl"]Wij gebruiken CMS made Simple. Hierin zit een formulierenmodule waarmee dit kan!

Willem[/quote:f98948c690]

Weet je welke module dat is? En kun je deze module zo binnen je website plaatsen?

[quote:69b53762dd="dockus"]Voor een weekend waarbij inschrijvingen nodig zijn voor circa 800 man, zoek ik een module en software waarbij mensen via de website kunnen inschrijven. Vervolgens wil ik deze gegevens in een database hebben, zodat ik hier duidelijke overzicht van kan krijgen.[/quote:69b53762dd] Dit kan toch gewoon met Google Docs?

[quote:84c43661a4="iJeroen"]Dit kan toch gewoon met Google Docs?[/quote:84c43661a4] Ja idd...

Dockus,

De CMS Made Simple module is een standaard module, de Form Builder / Form Browser module.
Ja je plaatst het formulier in de site kijk hier maar even: http://www.automansion.nl/index.php?page=inschrijven
Werkt als een speer en heel veel controleopties.

WIllem

Nog twee mogelijkheden:

Het gratis CMS Joomla! heeft een formulierenmodule ingebouwd die je hiervoor zou kunnen gebruiken.

Andere optie is via EmailMeForm gratis een html-formulier aanmaken, dat genereert dan een link die je op je site kan plaatsen (bezoeker verlaat de site zelfs niet). Voorbeeld

Je kan dit ook aanmaken met Forms To Go, dat is software van zo’n 30EUR die ook de verwerking regelt naar een MS Access bestand, een MySQL database, etc…

[quote:d964e044d8="sanne's studio"][quote:d964e044d8="iJeroen"]Dit kan toch gewoon met Google Docs?[/quote:d964e044d8] Ja idd...[/quote:d964e044d8]

Net even naar gekeken (kende die functie helemaal niet) en wat een revelatie!
Voor zover ik zie kan je de layout van je lijst wel niet aanpassen (html/css), maar dit is zo simpel en functioneel!

Bedankt voor de tip, men leert al eens wat bij op OMT :wink:

[quote:ca00dd18ee="Flimofly"][quote:ca00dd18ee="sanne's studio"][quote:ca00dd18ee="iJeroen"]Dit kan toch gewoon met Google Docs?[/quote:ca00dd18ee] Ja idd...[/quote:ca00dd18ee]

Net even naar gekeken (kende die functie helemaal niet) en wat een revelatie!
Voor zover ik zie kan je de layout van je lijst wel niet aanpassen (html/css), maar dit is zo simpel en functioneel!

Bedankt voor de tip, men leert al eens wat bij op OMT :wink:[/quote:ca00dd18ee]
Graag gedaan. :slight_smile:

Voor simpele of eenmalige evenementen is een Google Docs formuliertje zeker ok! Misschien is Typeform (typeform.com) zelfs beter, zij hebben een mooier design en een gebruiksvriendelijkere interface. Als je veel evenementen organiseert en je wil sms-bevestigingen, online betalingen, automatische betalingsherinneringen, … dan kijk je beter uit naar iets als http://bookfast.me of paydro.com.
Veel succes met je evenement alleszins!

Hey Droy. Wat een creatieve manier van spammen joh! :wink: Valt bijna niet op.