Beste,
Ik zag laatst op internet dat je likes en volgers kan kopen voor bijv. Instagram.
Maar hoe werkt dit?
Het lijkt me stug dat je 50,000 accounts handmatig gaat maken:nerd:
Weten jullie het?
Beste,
Ik zag laatst op internet dat je likes en volgers kan kopen voor bijv. Instagram.
Maar hoe werkt dit?
Het lijkt me stug dat je 50,000 accounts handmatig gaat maken:nerd:
Weten jullie het?
Automatiseren.
[quote=jf url=http://www.onemorething.nl/community/topic/instagram-volgers-krijgen-hoe-werkt-het/#post-2676530 time=1397755599]Automatiseren.
[/quote]
Ja, dat kan ik gelukkig ook nog 1,2,3 bedenken
Ik zou graag de algemene stappen willen weten!
Thanks
Doen ze in Bangladesh met dezelfde kinderhandjes in dezelfde fabriek waar C en A zān kleren laat maken. Ik dacht op de tweede verdieping.
De grappenmaker:wink:
Ik heb namelijk een heel nieuw systeem in gedachte maar dan moet ik eerst weten hoe dit werkt snapie.
Laterz
Daar is een app voor. Niet voor volgers maar wel voor likes.
De stappen zijn als volgt:
Overigens zit Wyodor er ook weer niet ver vanaf. Er zijn inderdaad ook partijen die het daadwerkelijk door mensenhanden laten doen in een lagelonenland. De kosten daarvan kunnen lager zijn dan de kosten van het steed weer opnieuw programmeren van de software die het zou kunnen automatiseren.
Los daarvan: als je niet weet hoe andere partijen dat doen, hoe weet je dan dat jij een āheel nieuw systeemā hebt bedacht?
Slotjeā¦
Dit is tegen alle regels van social media in.
En wederom een betreurenswaardige vraag op OMT :-x
Klopt dat de accounts kopen en dergelijke tegen de regels in is. Ik hou dit in de gaten, maar eerlijk gezegd, heb je niks aan likes of volgers kopen.
Oke, dan heb je 2000 volgers en dan? Die kijken nooit naar je fotoās om. Geven er niets om. Je kan beter 10 volgers hebben die geven om wat je post dan 2000 die er helemaal niets mee hebben.
Het gaat bij social media om de content. Is je content, dan komen vanzelf de volgers.
Mensen die nu een horde aan volgers hebben, begonnen ook met de eerste. Daar heeft werk in gezeten om die mensen te bereiken. Hetzelfde geldt voor Youtube, Facebook, Tumblr, Google+ etc.
Neem een voorbeeld aan een account als Humans of New York op Instagram. Omdat die fotograaf dagelijks een straatportret met een leuke anecdote schrijft, krijgt ie volgers. Mensen die het leuk vinden om een klein kijkje in iemand anders leven te krijgen.
Dan kan je 2000 fake volgers kopen en dan? Die gaan dan niets ineens je fotoās liken, of je Facebook post delen, of wat dan ook. Er is nergens een ranking systeem, dus je account komt nergens naar boven op die manier. Social Media leeft van de mond tot mond reclame. Als mensen het interessant vinden, zullen ze het vanzelf delen.
Er zijn tal mensen die je willen laten geloven dat er een geheim is, maar dat is er niet.
Veel fotoās van je blote bips plaatsen, daar krijg je een hoop volgers mee! :twisted:
Dit valt voor mij in de categorie vrienden kopen.
Zit ik er ver naast?
Niet heel veel!
Nou, als je vrienden koopt dan verwacht je natuurlijk nog iets terug van die mensen, dat ze met je naar de film gaan zodat je niet alleen in die zaal hoeft te gaan zitten - dat ze naast je komen zitten in een iets te dure auto zodat je niet te vaak alleen gespot wordt en noem maar opā¦
Maar van fake social media accounts kun je natuurlijk helemaal niets terug verwachten.
Daarnaast valt zoiets natuurlijk heel snel op en zijn mensen niet achterlijkā¦
Tip! Er zijn dagelijkse Instagram 100 YouTube / Twitter volgers gratis http://www.buycheapestfollowers.com zonder apps en geen downloads! gewoon vragen in de chat-clients om volgeling te testen, dan stuur het volledig gratis
Er zijn meerdere manieren, zo zijn er apps die werken met coins.
Volgers verdienen coins door fotoās te liken of mensen te volgen.
Met deze coins kunnen zij weer likes van andere gebruikers krijgen (of volgers).
Nadeel van deze apps is wel dat de kwaliteit vaak laag is; mensen die hier gebruik van maken (om te volgen) maken vaak een nepaccount aan.
Een tweede manier is om het registratieproces van Instagram te automatiseren met proxies en hulpmiddelen.
Resultaat is, zo heb ik bij http://www.followersnet.com gemerkt, goede kwaliteit volgers. Wel heb ik hiervoor andere websites gebruikt maar dit viel mij tegen.
Voordeel van meer volgers en likes is bijvoorbeeld voor modellen een beter contract. Meer volgers en meer likes is meer geld.
Ik denk niet dat je de TS hiermee bereikt, hij is vorig mei hier voor het laatst gesignaleerd. ?
Ik weet niet of men er hier verstand van heeft, maar een kennis van mij benaderde me met de vraag wat hij tegen een aanval van volgers kan doen.
Zijn iPhone (5C) stroomt over van de meldingen dat hij een nieuwe volger heeft, en het toestel loopt daarom steeds vast waardoor het toestel onbruikbaar is geworden. Hij heeft via via te horen gekregen een concurrent hier instagram volgers loopt te kopen op zijn account, maar die wilt na een e-mailtje van mijn kant niets loslaten vanwege een āprivacy-policyā.
Ook als de iPhone een hard reset heeft gehad, stroomt het toestel na de herstart vol met meldingen en loopt vervolgens weer vast.
Iemand enig idee hoe we dit kunnen stoppen?!
De app verwijderen.
Of gewoon notificaties voor Instagram uitzetten.