Install DVD.d.001.bin

Ik heb een dvd gedownload op usenet met de hierboven genoemde extensie.

het zijn meer dan 100 bestanden met een grootte van meer dan Gig.
Ik wil er nu mee kunnen werken. Hoe kan ik dat het beste doen?

Ik heb al split&contact geprobeerd, maar dat werkt niet.
Als ik op contact druk en dan de bovenstaande file selecteer, gaat het programma niet 1 groot bestand maken, heelaas.

Wie weet hoe ik dit het beste kan aanpakken

heb je macpar deluxe geprobeerd? http://www.macupdate.com/info.php/id/11858

Tsja, je kan ook gewoon betalen voor iLife 06 :(

Wat Turkish zegt is juist. MacPardeLuxe die vervolgens Split&Concat aanroept. :sealed:

[quote:992b9fccd0="Nitai"]Tsja, je kan ook gewoon betalen voor iLife 06 :(

Wat Turkish zegt is juist. MacPardeLuxe die vervolgens Split&Concat aanroept. :sealed:[/quote:992b9fccd0]

Ik vind dat Apple in vergelijking met Microsoft redelijke prijzen hanteert voor hun software, daarom zal ik de software, mits het een echte verbetering is t.o.v. '05, ook aanschaffen.
Ik wil echter wel eerst bekijken waar ik mijn zuurverdiende geld aan uitgeef, ik ga niet zomaar een boel geld uitgeven.

Ik heb laatst een nieuw paar schoenen gekocht, die heb ik voordat ik betaalde ook eerst gepast :wink:
Lijkt me niet meer dan normaal.

Ik ga nu kijken of het werkt met MacPardeLuxe. Bedankt voor de tip.

[quote:ded7a71fac="goulashkanone"] Ik heb laatst een nieuw paar schoenen gekocht, die heb ik voordat ik betaalde ook eerst gepast :wink: Lijkt me niet meer dan normaal. [/quote:ded7a71fac]

Erg goed argument :stuck_out_tongue:

Helaas kunnen we dit soort vragen niet toestaan in ons forum. We hebben in het verleden al mailtjes gehad van de legal department van Apple met het verzoek om dingen weg te halen. Sorry, maar deze thread gaat op slot...