Ik heb zojuist een Mac Box Set gekocht maar weet iemand toevallig of je de drie onderdelen nu ook in het Engels kan installeren? Ben het in de winkel vergeten te vragen en ze zijn nu al dicht...
Mac OS X, iLife en iWork bezitten alle talen ongeacht waar je het product koopt. Bij het installeren van Mac OS X kan je de taal kiezen, die achteraf ook te veranderen is in System Preferences. De programma's van iLife en iWork nemen automatisch de taal over van het systeem.
Try it? Ja dat kan dus.
De taal die je voor het systeem hebt ingesteld wordt gekozen. Deze kun je veranderen: [url=http://docs.info.apple.com/article.html?path=Mac/10.4/nl/mh163.html]De taal wijzigen die in menu's en vensters wordt gebruikt[/url]
Dat is mooi. Just to be sure...dan kan ik gewoon de taal kiezen als ik het ga installeren, right? Zo ging het tenminste bij mij oude pc...
Thanks. Handig. Weer wat geleerd...
[quote:532cfd31ab="JJB"]Dat is mooi. Just to be sure...dan kan ik gewoon de taal kiezen als ik het ga installeren, right? Zo ging het tenminste bij mij oude pc...[/quote:532cfd31ab]Een mac is geen pc. Je hoeft de taal niet te kiezen bij het installeren, maar achteraf nog wijzigen.
Met een Mac gaat een nieuwe wereld voor je open. Maar zoals Joda al zei in Star Wars: 'You must unlearn what you have learned'.
"Mudhole? Slimy? My OS this is!"
[quote:f0b82f085f="themacs"]Met een Mac gaat een nieuwe wereld voor je open. Maar zoals Joda al zei in Star Wars: 'You must unlearn what you have learned'.[/quote:f0b82f085f]
Heb Joda niet gezien in een film, maar ik geloof je graag
Kom er steeds meer achter dat Mac echt zoveel meer bij mij past dan pc…ben blij dat ik ben overgestapt!
[b:274d345260]Y[/b:274d345260]oda zou zeker ook Mac hebben gebruikt.