installatie macromedia apps

ik probeer enkele macromedia apps te 'testen' of dat is wat ik zoek voor eenvoudig website-gedoe. Ik krijg echter niet eens de trials geinstalleerd. Elke keer als ik een van de apps probeer te installeren klapt de installer eruit als hij komt bij de authenticatie van de administrator. Ja ja, ik weet wat jullie eerste reactie zal zijn. Maar ik heb verschillende keren het pass word gereset, tot en met 'geen password'. Daarnaast elke keer keychain gechecked, en elke keer de permissions gechecked etctera etc. Het gekke is dat ik NOOIT problemen heb met installatie van welk programma dan ook, maar wel met ELKE macromedia app.....

Heeft iemand een idee ?

merci
rolf

Misschien vraagt hij om het wachtwoord van de gebruiker die op dat moment is ingelogd, of hij vraagt om het wachtwoord van de _root.

En als het dan nog steeds niet werkt, kun je proberen om de permissies te repareren met Disk Utility in de Utilities map.

de gebruiker ben ik zelf (= administrator), en permissions zijn elke keer ok....

Download the hotfix installer van macromedia die je [url=http://www.macromedia.com/support/service/ts/documents/mac_archive_install.htm]hier[/url] kan vinden.Normaal zou dit je probleem moeten oplossen.

Heb je hotfix geprobeerd....maar tot nu toe geen soelaas. Misschien moet ik even tussentijds rebooten en/of weer met de permissions aan de gang ?

Heb je al eens geprobeerd van alles wat van Macromedia is in de prullenmand te gooien, daarna te rebooten en vervolgens opnieuw te installeren? Vergeet hierbij de macromedia folder niet in /Library/Application Support/

Ga ik ook maar even proberen.

Ben intussen nog een aan de slag geweest met ALLE passwords. Master password (in Security) gelijkgesteld aan Sys admin password. Dan kan daar in ieder geval ook verwarring optreden. Tot nu toe geen resultaat.

Trouwens voor eenvoudig en super mooi websites bouwen heb je DW NIET nodig !

Als eens gehoord van Freeway ?

http://www.softpress.com/en

Dat is pas een applicatie

Ga het gelijk proberen, merci !

Ik vind dreamweaver net ff wat fijner dan freeway. Komt ook wel omdat ik al langer met dreamweaver werk en alle functies van de knopjes al ken. Dus,... Wie overtuigd me?

nouja, zolang macromedia het mij te lastig maakt om ook maar EEN van hun apps te laten installeren....zullen ze mij nooit aan de test krijgen. Elke andere app installeert met de spreekwoordelijke knop, alleen macromedia's spullenboel weigert. Nou, tough luck voor hun dan.