Installatie wordt voorbereid.....

Duurt de installatie van Tiger altijd zo lang???????!! ik word nerveus...... :x :x :x

loop niet zo te macceren :P

ik word helemaal gek :evil: :mrgreen: :mrgreen:

ik denk kom thuis pleurt em er ff snel in.. nou ammenooiniet..........duurt al minstens 70 min!!!!! :( :(

ooooo................................ :x

Als er nu dan staat; Installatie word voorbereid Lijkt me dat er iets niet helemaal goed zit....

maar wat dan? stekker eruit? :mrgreen:

Yep, try again...please... :oops:

kwil nu eerst mijn schijf volledig formatteren maar zover kom ik niet.... ik heb net al 80 min... moeten wachten dat is mac-onwaardig zeg maar... :x :x :x

In de Lounge zetten we koffie, eten en drinken we, rijden we in auto's en op motoren, doen we aan de lijn en ergeren we ons dood aan de meest irritante tv commercials. Dus Tiger stoppen we in de kooi van [url=http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=3]"Het OS"[/url].

ja maar daar stond die ook....... :wink:

Staat hij er inmiddels al op?

[quote:92306b6c5f="Maclord"]ja maar daar stond die ook....... :wink:[/quote:92306b6c5f]

Nog dubbel ook! Hoe dan ook, je weet hoe het zit, hoop dat je probleem wordt opgelost.
Cheers!

installatie hier duurde denk ik zo'n 30 minuten ofzo.. Is deze g4 ook niet meer de snelste natuurlijk.

Misschien de schijf es opnieuw in stukjes delen (1 stuk heb ik gedaan). En dan es opnieuw proberen.
Vind de installaties van X zowieso veel prettiger dan bij de X86 wereld (met windows / linux).

he itommie Eh ja hij staat op mijn powermac daar loopt hij als een zonnetjes eh nee ik krijg em maar niet geinstalleerd op mijn Emac g4 1ghz

ik kom niet tot het welkomscherm…dus
maar hij werkt prima op mijn powermac!!! :mrgreen: :mrgreen: