installer(s) wil(len) niet installeren

Ik heb het nu een paar keer meegemaakt. Ik heb een installer gedownload (in dit geval Lisa-OSX), dubbelklikken om te installeren.... Je ziet dan wel de "startende, groter-wordende en verdwijnende" rechthoeken als teken dat het install-programma wordt opgestart, maar daarna.... nada, nichts, nothing! Er gebeurd gewoon niets. Geen enkele indicatie dat er iets is gebeurd en er is ook niets uitgevoerd. Ik werk met OSX 10.2.8 op een Titanium.

Lisa is overigens niet het eerste programma, ik ben nu een keer of 3 met dit fenomeen geconfronteerd. Wie weet hierover meer?

Ik heb hetzelfde probleem meegemaakt onder Panther: bleek een bug in Stuffit DeLuxe 8.0 te zitten. Na updaten tot 8.01 lukte het wel. Misschien is dit het. Jan

Dank voor je reactie.... maar stuff-it is niet het probleem. Bij Aladdin en stuffit.com is stuff-it expander 8.0 de laatste versie, deze versie heb ik gebruikt bij het (laten) uitpakken van de installers.

Bracht we wel aan het denken… het is namelijk een zip die gedownload wordt… zou hier het probleem liggen?

Wie weet meer?

En toch denk ik dat Jaan gelijk heeft. DL stuffit maar ff en je zult zien dat er een update in het installer pakket zit.

Dank Jaan en Ema(r)c!!!

Update over het hoofd gezien, versie 8.0.1. geïnstalleerd, gaat nu perfect!

Dank voor de tips en hulp.

Graag gedaan! En de volgende keer niet zo eigenwijs he? :wink: :P :P :P :P :P

[b:70445875c7]Herhaaldelijk al wil de nieuwste Stuffit 8.0.2 niet werken; dan val ik terug op de oude Stuffit 7.03 en desgewenst kan ik Stuffit 5.5 en 6.5.1 benutten. Ook heb ik extra de [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19775]eXpander[/url] en bezit tevens de Stuffit 8.0. De reden is mij onbekend maar ik verwacht toch de laatste versie te zijn een vervanger van alle vorige.[/b:70445875c7]