Installeren van pci geluidskaart - geen audio line in op m'n mac.

Vraagje. Kan ik m'n [url=http://www.creative.com]creative[/url] geluidksaart installeren in m'n powermac?!

Het is een Pci 128 kaarjte. Ik zou het willen installeren omdat er een line in inzit.

Echter op de site van creative is er niets te vinden. Of zouden deze drivers standaard in jaguar zitten?!

Wie weet raad.

Ondertussen heb ik nog wat rondgekeken op de site van creative. en nu ben ik het wel vrij zeker: er zijn geen drivers voor macos!

BoeSBoeSkijk zelf maar.

Zou er geen algemen driver bestaan voor creative producten?
Zoals ze doen met muizen enzo?!
iemand??

BoeSBoeS

Je hebt gelijk, Ik zou oo kgraag mijne geluidskaart van mij p"kuch kuch kuch"c overzetten naar mijn mac. Zou het leven heel wat simpeler zijn. Maar ik denk dat dit niet echt los gaat lopen. ik ga het morgen denk ik toch proberen. En als het werkt dan laat ik iets weten. Als het niet werkt.... ???

Volgens mij werkt de creative kaart voor PC niet in de Mac.

overigens worden er voor Apple niet veel geluidskaarten gemaakt, en de kaarten die er zijn, zijn van prof.kwaliteit en dus erg duur…

ik ben gewoon op zoek naar een goedkoop geluidskaartje met een line in poort!

en die creative soundblaster pci128 zal inderdaad niet werken :frowning:
jammer!

Een goede en goedkope oplossing voor het maken van een lijningang blijft de IMic van Griffin Technology; die is  er weliswaar niet voor een PCI slot, maar is wel het vriendelijkst voor de geldbuidel.

www.Griffintechnology.com