Een vraag over een vpn app die ik moet installeren om morgen te kunnen werken. Geen support of ondersteuning van de werkgever, dus hoop dat dit iemand iets zegt.
Ik ben bezig om ‘FortiClientVPNOnlineInstaller.dmg’ te installeren. Na het dubbelklikken verschijnt er een app genaamd ‘FortiClientUpdate.app’. Maar als ik daar dan weer op dubbelklik…niks. Er zou een installer moeten verschijnen volgens collega’s, maar bij mij dus niet.
Heb inmiddels m’n Avast firewall en alles wat daarbij kwam gedeïnstalleerd, maar dat heeft ook niks geholpen
Bij de beveiliging krijg ik geen melding dat het niet niet mogelijk zou zijn om het programma te installeren.
Ik doe dit op een Macbook Pro 15" uit 2018 met Monterey 12.6 (collega met 12.5 was het wel gelukt…voor zover dat wat uitmaakt).
Wat kan er aan de hand zijn dat dit bij mij niet lukt? Iemand enig idee? :-S
Dat vond ik zelf ook al een vreemde zaak toen ik de naam van het bestand zag. Ik zal eens kijken of er een soort basisversie te downloaden is. Dankjewel voor het meedenken!
Dit is inderdaad ook degene die ik op mn computer heb staan. Als je die opent dan zal je zien dat er een bestand in zit dat ‘FortiClientUpdate.app’ heet. En als ik die open…dan gebeurt er daarna helemaal niks meer
Een vraag over een vpn app die ik moet installeren om morgen te kunnen werken. Geen support of ondersteuning van de werkgever, dus hoop dat dit iemand iets zegt.
Ik ben bezig om ‘FortiClientVPNOnlineInstaller.dmg’ te installeren. Na het dubbelklikken verschijnt er een app genaamd ‘FortiClientUpdate.app’. Maar als ik daar dan weer op dubbelklik…niks. Er zou een installer moeten verschijnen volgens collega’s, maar bij mij dus niet.
Heb inmiddels m’n Avast firewall en alles wat daarbij kwam gedeïnstalleerd, maar dat heeft ook niks geholpen
Ik doe dit op een Macbook Pro 15" uit 2018 met Monterey 12.6 (collega met 12.5 was het wel gelukt…voor zover dat wat uitmaakt).
Wat kan er aan de hand zijn dat dit bij mij niet lukt? Iemand enig idee? :-S
Goeie, maar helaas krijg ik geen melding bij de Beveiliging. Ook openen met de rechter muisknop doet niet veel. Ik zie wel het icoon een ‘beweging’ alsof het geopend wordt, maar uiteindelijk nul activiteit
Ja, ook geprobeerd. Dat doet ook niks helaas. Het is de bedoeling dat er na het dubbelklikken een installer opent. Die schijnt dan nog van alles te gaan downloaden.
De juist installer kan ik helaas niet vinden. En klopt dat er nu een dubbele loopt. Wilde deze verwijderen, maar zag nergens de optie daarvoor. Excuses.
Als je hier de aanwijzingen volgt, dan zie je overigens wel dat het bedrijf zelf ook aangeeft dat het dit wel echt het bestand moet zijn en wat er zou moeten gebeuren. Na het dubbelklikken verschijnt die installer dus helaas niet