installeren

Ik heb tijdens het installeren vergeten de verschillende talen uit te zetten. Nu wil ik een nieuwe panther installeren zonder deze talen. Maar ben ik dan mijn progamma's allemaal weer kwijt of staan ze er nog op. Of raden jullie aan de hele schijf leeghalen en alles opnieuw erop zetten.

Download dit stukje freeware en bespaar jezelf wat tijd...

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13031

met progje DeLocalizer kan je de extra talen weg gooien, het is gratis, maar ik weet niet meer waar ik het vandaan heb (ja via een link op deze site), mischien weet imand anders hier waar je het progje kunt downloaden, en anders moet je even zoeken op download.com

(was je me net voor dada) :stuck_out_tongue:

Je kunt heel makkelijk de talen die je er teveel op hebt gezet afhalen. Dit heeft niks met de rest van je programmatuur te maken.

Het makkelijkst gaat het met een programma als macaroni.

Dit is shareware, maar doet in de demo periode zijn taken zonder beperkingen. Overigens ook voor ander onderhoud een fijn programma… (cron-jobs)

Opnieuw installeren is overkill voor dit probleem.

En nu allemaal tegelijk: :)

voor de volledigheid:

delocalizer: www.bombich.com

Monolingual heb ik op drie machines gebruikt (zonder eerst de eerste te checken). Alle drie de machines kon ik opnieuw installeren. Hoe goed het nu werkt wil ik niet eens meer weten.