Instant Pdf en Pitstop Pro voor OsX

[url=http://www.enfocus.com/products/overview.php?nr=1]Instant Pdf[/url] en [url=http://www.enfocus.com/products/overview.php?nr=3]PitstopPro[/url] zijn er nu dus eindelijk voor OsX.

betekent dit nu dat ik dan acrobat 6 ook moet hebben, of dat het ook gaat werken met mijn acrobat 5.05 die werkt in X?

dat laatste zou erg prettig zijn

Als je in X werkt, moet je toch naar Acrobat 6.

waarom, want ik heb mijn acrobat destijds geupdate naar 5.05 en die werkt nu gewoon onder X

Sorry, ik was te snel. Behalve dat de Distiller van Acrobat 5 niet onder X werkt, maar alleen in classic.

Van de Enfocus website:
Software compatibility
Adobe® Acrobat® 6.0, Adobe Acrobat 5.05, Adobe Acrobat 4.05

System requirement
Microsoft® Windows NT® Workstation 4.0 with service pack 6a, Microsoft Windows® 2000 with service pack 2, Microsoft Windows XP® Professional or Home Edition.
Mac OS® 9.x (Acrobat 5.05 and 4.05 only) or Mac OS X v.10.2.2 or higheron a PowerPC™.
Minimum 64 MB of RAM (128MB recommended).
1.024 x 768 screen resolution.

oh ja de distiller was ik even vergeten, die zal je wel moeten updaten, maar van classic kom ik voorlopig toch niet af, maar dit scheelt me wel het telkens wisselen van werkplaats waarschijnlijk, nu kan ik op mijn eigen mac certified pdf maken

thanks

Pitstop voor OSX is ook te installeren voor acrobat 5

als je acrobat 6 gaat aanschaffen, kies dan aub wel voor de Professional editie. deze heeft toch wel belangrijke functies als softproofing en meer afdrukopties.

readme:
Read Me - Enfocus PitStop Professional 6.0
Copyright © 1997 - 2003 Enfocus Software

Abstract
Enfocus PitStop Professional is a plug-in for Adobe® Acrobat® 4.05, 5.05 or 6.0 that allows editing, preflighting and automated correction of PDF documents.[/img]

Alles werkt erg goed samen. :D (Behalve met Q4 ofcourse)

De update van Instant PDf was gratis. Je kunt gratis abonnement nemen op de site certifedpdf.net om automatisch te kijken of er nog nieuwe settings zjn. Goede service!