Instellen grote van pagina

Als switcher vraag ik mij af of je in safari aan kan geven dat je bij het openen van een nieuwe pagina deze schermvullend kan laten zijn. Nu opent de pagina steeds in een klein formaat.

mijn safari open full screen..misschien onthoud hij het na een of twee keer..? als je safarin helemaal hebt afgesloten.. laast nog tiger opnieuw geinstalleerd en neits aangepast.. dus.. het is niet een speciale instelling (kan misschien ook.. maar kan ook zonder) probeer eens af te sluiten met full screen en dan weer safari op starten... tis maar een wild guess.. maar wie weet

Hem op fullscreen slepen zelf, dat hij mooi je scherm vult, en dan op [command] duwen, dat onthoudt hij perfect, ook na restart.

Anders via een javascriptje, maar de bovenstaande manier vind ik het handigste.

mooie truck

Ik heb het geprobeerd met fullscreen slepen en appeltje (hoe maak je dat teken in hemelsnaam?) maar daarna blijven de pagina's openen in een klein formaat. Voor alle duidelijkheid heb ik het over pagina's die ik open vanaf mijn startpagina. De eerste keer dat ik safari open is de eerste pagina dus wel fullscreen.