intel iMac - flip4Mac

Flip4mac wil niet instaleren op de intel iMac. Krijjg een foutmelding dat quicktime 6.5.1 of hoger moet zijn geinstalleerd. (staat 7.0.4 op)

Andere mensen die al een oplossing hebben gezien?

[quote:880df1a302]Does Flip4Mac support Intel-based Macs? Our developers are working hard to revise the code to support the Intel version of the Mac. We hope to have this release available soon but don't have an ETA for you! Watch our website for an announcement.[/quote:880df1a302]

Nou moet je niet té veel problemen gaan opzoeken hè. Niet én Flip4mac én Intel iMacs :wink:

Dat verschild... bij mij werkt Flip4Mac als de gesmeerde bliksem ( op een G5 )

die nieuwste versie heb ik nog niet geprobeerd. Als die echt zo veel beter is, zal ik het nog maar eens gaan proberen. Het concept vind ik erg handig, gewoon WMA in QT. Maar ik installeer het zo nu en dan weer eens, en na een paar dagen haal ik het toch maar weer weg omdat het Safari en QuickTime steeds weer laat crashen. Dan toch maar weer VLC. Maar dan probeer ik toch die nieuwste versie maar weer eens, die volgens M$ werkt met qt 7.0.4...

Bij mij werkte hij prima, maar dat kan ook komen omdat ik een betaalversie heb, met iets meer functionaliteit...

Bij mij werkt het ook, imac G5 20'',Tiger 10.4.4, QT pro 7.0.4 en de gratis Flip4mac. Maar ik heb gelezen dat het de imac intel nog niet ondersteund. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28842