Interactieve vormgever zoekt fulltime baan

Hallo allemaal,

Mijn naam is Manon van Daelen, 22 jaar en woon in 's-Hertogenbosch.

Sinds kort ben ik afgestudeerd van de MBO-opleiding: interactieve vormgeving.
Binnen deze opleiding is mijn interesse voor het ontwerpen en bouwen van websites steeds verder ontwikkeld. Inmiddels heb ik 2/3 jaar ervaring op het gebied van webdesign en wil mijn kennis zo ver mogelijk uitbreiden.

Momenteel ben ik dan ook op zoek naar een fulltime baan binnen mijn omgeving en vakgebied.
Tevens ben ik bereid om, eventueel, freelance klusjes aan te nemen.

Mijn huidige vaardigheden zijn: HTML, CSS, Photoshop, Dreamweaver, Wordpress en Notepad++.
Daarnaast heb ik wat ervaring in het aanpassen van Javascript en PHP bestanden.

Als u geïnteresseerd bent kunt u mijn portfolio website bekijken. Hier staan een aantal projecten op waar ik aan heb gewerkt. Via deze website kunt u rechtstreeks contact met mij opnemen of om meer informatie vragen.

Met vriendelijke groet,

Manon van Daelen

Ligt het aan mij? of is dit tegen de huisregels van OMT?

Vacatures zijn toegestaan, maar misschien kan het beter hier worden gepost: http://www.onemorething.nl/vacatures/ ?

Personeel gevraagd is weer wat anders dan jezelf actief aanbieden.

Er zijn er tegenwoordig 13-in-een-dozijn websitebouwers.

Typisch weer zo’n zeik opmerking die je de laatste tijd veel op dit forum aantreft.

Een keurige post. En als je even de moeite neemt om naar haar website te gaan zie je dat ze mooie sites bouwt. En ze zoekt dus een baan en meldt dat via dit forum. Prima toch?

Ik hoop wel dat ze voor dit beroep een andere titel vinden dan ‘interactieve vormgever’. Net iets minder erg dan ‘warme bakker’. Bij dat laatste beroep mag je aannemen dat iemand die broden bakt ‘warm’ is. En dat een vormgever interactief is, is ook te hopen. Luisteren naar de klant staat wel voorop.

Nee dat ligt niet aan jou:

[quote]Vraag en aanbod
OMT is geen verkoop- of vraag- en aanbodsite. Het volgende is niet toegestaan:

Te koop vragen of aanbieden van goederen of diensten
Ruilhandel of andere initiatieven waarbij een wederprestatie aangeboden of verlangd wordt
Oproepen om aan onderzoeken mee te werken, enquêtes in te vullen, in wedstrijden te stemmen, petities te ondertekenen of aan acties voor een goed doel mee te doen

[/quote]

Dat heb ik gedaan, naar de website gesurft vooraleer te reageren, en niks bijzonders/opmerkelijks gezien. 13-in-een-dozijn. Jammer, maar helaas.