Internet Bankieren-Update

Beste Mac'rs,

Ondanks een aantal posten op dit forum is het mij niet 100% duidelijk of internetbankieren (abn-amro) nou zonder problemen gaat op een Mac.

Kun je mij een update geven?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

internet bankieren via de browser? werkt prima hoor... in safari en firefox :)

Werkt perfect, doe hetzelf ook.

Z├│ mank is een Mac nou ook weer niet :wink:

Wil het topic niet kapen, maar heeft iemand hier ook ervaring met Internet Bankieren van de ING Bank? Op Windows moet ik altijd een ActiveX element installeren, maar die werken (godzijdank toch..) niet op een Mac. Werkt deze nu wel of niet? Bijv. met Java of iets dergelijks?

[quote:968d7cabb3="G-Force"]heeft iemand hier ook ervaring met Internet Bankieren van de ING Bank?[/quote:968d7cabb3] Wel met de Belgische tak van de ING: dat werkt prima met zo'n Digipass-ding.

[img:968d7cabb3]http://www.ing.be/xpedio/images/mult/159263_EN.gif[/img:968d7cabb3]

Mooi, dan zal het voor de Nederlandse ING Bank ook vast goed werken. Ach, en anders is er altijd nog Parallels die ik er gelijk bij aanschaf.

Heerlijk dat er voor de Rabobank en de Friesland bank geen twijfels over bestaan. Zolang je brouwser niet moeilijk doet is er niets aan de hand.

Is er misschien ook iemand die weet of je bij de rabobank met 2 passen op dezelfde rekening kunt internetbankieren?