internet connectie overload?

Hi ik heb een Casema abo. 2mbit dl/ 500kb ul. Nu heb ik vaak Azures lopen en ik internet best vaak met safari. Wat ik nu tegen kom is dat als ik een internet site wil gekijken en safari opstart de connectie in 1 keer eruit vliegt. Soms blijft er 1 download in Azures gewoon lopen bv. 20Kb/s ... maar de rest klapt er uit. De upload blijft ook gewoon lopen het gaat alleen om de download die plat ligt dan...in Safari moet ik dan ff wachten tot de download weer terug is en dan werkt het weer ... soms gebeurd het ook als ik al aan het surfen ben. Zijn er meer mensen die dit hebben en hou zou ik dit kunnen repareren??? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk.

Alvast bedankt.

De snelheid waarmee je upload kan de downstream heel negatief beinvloeden, probeer het uploaden is uit te zetten. ( of tenminste een limiet)

Nick

ik heb een schamelijke 5Kb limit in Azures ingesteld. Moet toch goed zijn lijkt me. Dit had ik al ingesteld... dus daar ligt het niet aan lijkt me.

Hmm, daar ligt het dan denk ik inderdaad niet aan aangezien ik precies hetzelfde heb gedaan en ik gewoon snel kan internetten... Helaas!

Succes ermee,

Nick