Internet Explorer FOUT!!!!

Nadat ik voor de eerste keer in 2 en half jaar een vollledige schone installatie moest doen kwamen er een paar problemen die ik nog nooit heb gehad: Mijn IE is nu in het DUITS!!! Hoe verander ik dat?? Als ik naar via bijv. QT ---> voorkeuren--->player voorkeuren wil dan opent hij niet automatisch mijn Preference Panel wat hij eerst wel deed. Insgelijks met mijn beeldscherm-voorkeuren. En nog wat vreemds: Ik heb geen DVD speler in mijn iMac en nu staat er toch een map van DVD-player in mijn Applicaties.

Vreemde zaak vijnd ik dit. Hoe dit allemaal op te lossen. Vooral IE vind ik wel belangrijk. al het andere is meegenomen als jullie het weten.

B>V>D> René

Voor wat betreft IE: open Systeemvoorkeuren / Landinstellingen / tab Taal -> sleep Duits naar de derde plaats, onder Nederlands en dan Engels (er van uitgaande dat je een Nederlands en geen bv Zweeds systeem hebt). Start IE opnieuw op, deze is niet in het Nederlands, dus gaat naar taal twee kijken, en dat is nu Engels ipv Duits. Je tweede vraag begrijp ik niet, en die DVD speler: wees er blij mee of gooi 'm weg :D.

IE werkt weer alsvanouds. BEDANKT HOOR!! Als dit forum er niet was......??????

Rene',

Heb je wel eens gedacht aan Safari :?

Ik draai nog onder OS X.5 :( Wacht op Jaguar

X.5? Wachten op Jaguar?

Sorry!!! PANTHER!!!!!!!!! :P :wink: :roll: :innocent: :D en nog veel meet emoticons