internet explorer

omdat ik regelmatig op de website van tmobile moet zijn, heb ik internet explorer of netscape nodig omdat de website geen mozilla en safari ondersteund (ik heb een 12" ibook g4)

weet iemand iets om toch op die website te kunnen? ik kan geen IE
downloaden met os x of wel???

groetjes, marjolein

Vanaf Tiger is Internet Explorer niet meer standaard meegeleverd. Downloaden kan hier: http://www.microsoft.com/mac/products/internetexplorer/internetexplorer.aspx?pid=internetexplorer

(Op eigen risico :wink: )

vaak werkt het wel in Firefox of Opera.. IE is vaak al te verouderd.

[quote:f9f1f90270="Jelliebellie"]vaak werkt het wel in Firefox of Opera.. [/quote:f9f1f90270]

nope… :frowning:

Microschoft is op een gegeven moment gestopt met doorontwikkelen van Explorer omdat ze vonden dat safari veel beter was.

Je kan in Safari een debug-functie toevoegen die Explorer kan simuleren.
Je moet dan wat intikken in Terminal.
Ik ga voor je zoeken.

Volgens mij dit:
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

Bij mij werkt het.
Net op de T-mobile site geweest, zie niks vreemds.

Kijk hier ook maar eens
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=25850&highlight=debug+safari+explorer

heb je hier iets aan?

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=579169
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=51070&highlight=tmobile

[quote:7b2045607f="Jorasho"]Vanaf Tiger is Internet Explorer niet meer standaard meegeleverd. Downloaden kan hier: http://www.microsoft.com/mac/products/internetexplorer/internetexplorer.aspx?pid=internetexplorer

(Op eigen risico :wink: )[/quote:7b2045607f]

wat een ontiegelijk lelijke IE zeg
en hij werkt niet eens op de tmobile site…

[url]http://www.t-mobile.nl/Global/htdocs/page/ps0.0.asp[/url]

bij mij werkt de site meestal wel in safari, soms krijg ik idd ook de melding dat safari niet ondersteund wordt, maar dan moet je rechtsboven op ‘home’ klikken,
dan gaat het meestal wel goed… :slight_smile:

succes!

(probeer anders idd firefox)

[quote:a8f5c91cfa="smpl8"] bij mij werkt de site meestal wel in safari, soms krijg ik idd ook de melding dat safari niet ondersteund wordt, maar dan moet je rechtsboven op 'home' klikken, dan gaat het meestal wel goed.. :)

succes!

(probeer anders idd firefox)[/quote:a8f5c91cfa]

Klopt als een bus…
loopt al een Duitse trein…
zowel in IE
als in Fire Fox
en idd rechts boven op home klikken

Probeer is via www.tmobile.COM te surfen, dan kun je naar de NL site gaan en dan heb ik iig nooit problemen.

De rose balk in het midden van het scherm is een menu balk. In Safari blijft ie gewoon rose maar in Firefox en Camino verschijnt daar "Persoonlijk gebruik" - "Zakelijk gebruik" etc. Met die browsers kom je dus iets verder dan met Safari, maakt op zich niet veel uit want je kunt gewoon rechts boven SITE MAP kiezen. Via die link kom je ook overal.

Een vraag stellen via de site aan T-Mobile werkt bij mij echter op geen van deze browsers.
Check: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/help_en_support/steleenvraag.asp
Hellaas is T-mobile niet de enige met dit probleem.

Nog een leuk antwoord gevonden op hun contact FAQ:

[quote:da7c81183e] -Worden er voor het stellen van een vraag aan T-Mobile ook kosten in rekening gebracht?
[b:da7c81183e]- Nee, het stellen van vragen aan T-Mobile is gratis.[/b:da7c81183e][/quote:da7c81183e]
:? :x :sealed:

[quote:49637bbbfd="djdnl"]Probeer is via www.tmobile.COM te surfen, dan kun je naar de NL site gaan en dan heb ik iig nooit problemen.[/quote:49637bbbfd]

Ik baal echt van die t-mobile site!
Heb nu ook geprobeerd om er via www.t-mobile.com te komen,
ik kom er ook wel, maar zodra ik naar ‘My T-Mobile’ wil gaan,
loopt hij dus vast. En nu kan ik mijn belstatus niet meer
bekijken… Eerst lukte dat wel altijd op dezelfde iBook,
maar nu ik terug ben gekomen van vakantie weigert hij…
En dan bel je met de klantenservice, ‘tja mevrouw, de T-Mobile site
is niet compatibel met Safari’, nou doe daar dan maar snel wat aan prutsers…
pffff

[quote:63dc545511="Newdepth"][quote:63dc545511="Jelliebellie"]vaak werkt het wel in Firefox of Opera.. [/quote:63dc545511]

nope… :([/quote:63dc545511]
Heb je geprobeerd om in Opera in te stellen dat hij zich voor moet doen als Netscape of IE? (Menu Archief en dan ergens vanonder, meen ik me te herinneren.) Misschien dat dat werkt …

Ik heb die debug ook geïnstalleerd, gezet op 'automatically chosen', maar ook op MSIE en Netscape etc. En nog geeft hij de pagina met belstatus op T-mobile niet weer.

Ik word hier lélijk van.