Internet laadt niet helemaal

hoi nou ik heb sinds vandaag problemen met internet sommig site laadt niet helemaal op, ik zie bepaalde teksten niet staan die er normaal gesproken wel moeten staan , wat moet ik nou doen om dit probleem te verhelpen :oops:

Gabriella[b:dd265b8ddf][/b:dd265b8ddf]

[quote:4ad2886f17="gabriella"]ik zie bepaalde teksten niet staan die er normaal gesproken wel moeten staan[/quote:4ad2886f17]

Wees eens iets duidelijker? Welke tekens?

[quote:1a4d1acc5a="formulefan"][quote:1a4d1acc5a="gabriella"]ik zie bepaalde teksten niet staan die er normaal gesproken wel moeten staan[/quote:1a4d1acc5a]

Wees eens iets duidelijker? Welke tekens?[/quote:1a4d1acc5a]
hij schrijft teksten, niet tekens

[quote:7f66857481="samheijen"]hij schrijft teksten, niet tekens[/quote:7f66857481]

voorkeuren verwijderen!!

[quote:6cf51690e4="samheijens"]hij schrijft teksten, niet tekens[/quote:6cf51690e4] ZIJ (Gabriella) schrijft teksten. [quote:6cf51690e4="formulefan"]voorkeuren verwijderen!![/quote:6cf51690e4] Wees eens iets duidelijker ? Welke voorkeuren ? :evil:

Nu terug serieus. Gabriella, wanneer Safari een site oplaadt zie je een draaiend klokje en de adresbalk wordt van links naar rechts blauw gekleurd. Zodra de site helemaal opgeladen is, verdwijnen het klokje en de blauwe balk. Is dat bij jou het geval ? Indien niet, dan is het niet verschijnen van de teksten waarschijnlijk te wijten aan het niet helemaal opladen van de site. En dat kan dan weer te wijten zijn aan tijdelijke verbindingsproblemen met de server van je provider. Ik zou zeggen : wacht even af tot het probleem zich vanzelf oplost. Anders stel je de vraag nog maar eens opnieuw.

he sorry voor onduidelijkheid ik ben hier niet zo goed in Als ik na een site gaat staat niet heel de site weergegeven en vooral ik zie nergens geen foto's ofzo

[b:7980f965d4]Ja Yaris ik denk dat je gelijk heb dat ik het moet afwachten dat het aan me provider leg ofzo

thanks

:smiley: [/b:7980f965d4]