internet-links in Mail

Weet iemand hoe ik een link kan toevoegen in Mail?

Ik wil in mijn lopende tekst een verwijzing maken in de vorm van. “Klik hier om het bestand te downloaden”. Hoe kan ik van 'Klik hier" een link maken zonder het volledige adres weg te hoeven zetten…

Als je tiger hebt kun je een html pagina maken, die openen in safari en dan command - i.

Super! Ook een goede manier om ff snel een nieuwsbrief in elkaar te zetten...

Wat het makkelijkst is is om de tekst die je als hyperlink wilt laten verschijnen te selecteren en dan ga je naar /edit/add hyperlink en daar type je dan de URL in waar je naar wilt verwijzen, klik OK en klaar ben je..

[quote:f29ba7fbad="Vleer"]Als je tiger hebt kun je een html pagina maken, die openen in safari en dan command - i.[/quote:f29ba7fbad] Kun je dat eens uitleggen, want ik ben geïnteresseerd, maar begrijp je verhaal niet.

Het verhaal van iMe is wel duidelijk; bedankt.

[quote:95f0cc5d17="iMe"]dan ga je naar /edit/add hyperlink en daar type je dan de URL in waar je naar wilt verwijzen, klik OK en klaar ben je..[/quote:95f0cc5d17]

Maarrr… dan moet je je email wel als html (Rich Text) versturen want na Plain Text verzenden komen dergelijke hyperlinks niet binnen (wel de tekst, niet de link).

Top iMe,

Bedankt!

[quote:467fc30c3c="Oppie"] Kun je dat eens uitleggen, want ik ben geïnteresseerd, maar begrijp je verhaal niet. Het verhaal van iMe is wel duidelijk; bedankt.[/quote:467fc30c3c]

Nou als je een html-pagina maakt en die opent in Safari, en dan op appel-i drukt dan verzend Mail die pagina als html-mail. (probeer het zou ik zeggen…)

Ok, dat begrijp ik nu; de verwarring trad op omdat de topic starter een vraag heeft waar dit antwoord niet bij aansluit, en dat van iMe wel; maar evengoed bedankt. :)