Internet loopt vast

Het komt regelmatig voor dat mijn internet/browser vastloopt wanneer een site gebruik maakt van java/flash. Ik maak meestal gebruik van de webbrowser Firefox maar het probleem komt ook voor als ik gebruik maak van Safari. Is dit een veel voorkomend probleem? Weet iemand van jullie hoe dit opgelost kan worden? Ik maak gebruik van Mac OSX 10.3.9.

Alvast bedankt!

Eens grondig opkuisen ! - Cookies weghalen (~/Library/Cookies/) - Cache dumpen (~/Library/Caches/Safari/) - Form Values wegdoen (~/Library/Safari/) - Geschiedenis opvegen (~/Library/Safari/) - Downloadlijst wissen (~/Library/Safari/) - Internet Plugins eens nakijken (//Library/Internet Plug-Ins/) (vanuit de harde schijf dus)

… En dan nog eens proberen…

Herkenbaar, Volgens mij zijn de optimalisaties van flashplayer en javascript op de mac net even wat minder dan voor windows. Echte Java heb ik weer minder problemen mee. Of gewoon lekker FlashBlock instaleren op Firefox. Klik je alleen die flash aan die je echt wil zien. Scheelt ook een hoop herrie en andere reclametroep tijdens het browsen.

Heel erg bedankt voor de tips! Ik heb inmiddels (ook) Flashblock geinstalleerd en werkt super! :)