Internet Mediaplayer for Imac die ook WM bestanden kan tonen

Hallo mensen,

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een Imac Core dual. Prima. Maar ik merk als snel dat het allemaal wat minder vlotjes lijkt te lopen inzake het afspelen van videobestanden, die ik upload van sommige sites. Vooral natuurlijk van die sites die aangeven alleen WM players te gebruiken bij hun mediaverwerking. Ik heb al de WM player 9 for Mac gedownloaded en geinstalleerd, maar toch lukt het niet -meer- bij alle videobestanden, direct een goede connectie te krijgen. Wat kan ik doen om een algemene mediaplayer te installeeen of de WM player 9 for Imac zo in te richten dat alle videobestanden, zonder problemen afgespeeld kunnen worden.
Wie kent het probleem en weet een oplossing!

groeten

Als je problemen hebt met streaming wmv moet je in wmp preferences "Mulicast" en "UDP" uitzetten. Ikzelf heb geen enkel probleem met wmp, soms duurt het connecten met de server wat lang maar ik denk dat dat eerder aan die specifieke server als wmp ligt.

Ton E

Bedankt, ik zal e.e.a. uitproberen

groet

Bij mij werkt de mediaplayer ook niet zoals het hoort. Op sites als gamespot en uitzendinggemist werkt hij bv niet.

Windows Media Player is vervangen door Flip4Mac, weet iemand of Rosetta Flip4Mac ondersteunt?

Op hun site staat er “Support for Intel Macs Coming Soon”.

[quote:618d19ba01="à la Mac"] Op hun site staat er "Support for Intel Macs Coming Soon".[/quote:618d19ba01]

die komt soon :roll:

Dat slaat op 'native support', niet op Rosetta.

Rosetta ondersteunt flip4mac niet. Er komt dus een intel compettible versie. Sinds begin januari zeggen de makers dat die soon zal komen.