internet-minuten- teller

Zojuist heb ik voor een vriendin de adsl verbinding geïnstalleerd van KPN. Het is dat abonnement van €7 p.m. met 120 minuten vrij en daarna betalen voor de extra minuten. Nu is mijn vraag: bestaat er een programmaatje wat het aantal minuten , welke je op het internet doorbrengt, bijhoudt ? Alvast mijn dank!

Googlen kan uitkomst bieden. Of anders Versiontracker o.i.d..

Dat lijkt me nou niet erg verstandig om zo'n abonnement te nemen wanneer je een Mac gebruikt. Die speciale inbel software is alleen voor Windows geschikt. Je loopt nu het risico dat het modem zonder dat je er erg in hebt verbinding maakt met internet en dan is je voordeel heel snel weg.

Beetje flauw antwoord NMA. Ik denk dat Yosemite gelijk heeft. De goedkope onbeperkte ADSL-abbo's zijn tegenwoordig toch ook al heel goedkoop. Misschien kan ze nog upgraden, meestal doen ze daar niet zo moeilijk over.

In de praktijk is een zogenaamd ADSL "time" abbonement heel lastig, omdat 2 uur per maand gewoon heel erg weinig is, je kan beter voor een tientje meer een abbonement nemen dat je onbeperkt kan internetten, bespaart een hoop zorg.

Bedankt voor alle reacties. Natuurlijk kun je een ander abonnemenr nemen, zou ik ook doen,maar er zijn gegronde redenen om dat (voorlopig) niet te doen, b.v. buitenlands verblijf binnenkort van een paar maanden.En dan aan een duurder abonnement van een jaar vast te zitten, heb je ook niets aan. Dit was een voorlopige noodoplossing.Vandaar dat zo'n teller een aardige uitkomst voor haar zou zijn.