internet site niet met apple?

werkt deze internet site niet met apple ?? of ligt het gewoon aan mij:?

http://thv1-2.neuekontakte.wolters.nl/

Op deze site kun je je zelf overhoren van het stof wat in de boeken duits staan maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar.
heb al verschillende browsers gebruikt: safari, FireFox, Explore, Mozilla

Shockwave found ! Director found ! Shockwave found ! Geen ShockWave geinstalleerd. Klik hier voor de ShockWave installatie.

Als het venster om ShockWave te downloaden verschijnt,
selecteer dan “Bestand openen vanaf de huidige locatie”. Klik vervolgens op OK.

?? werkt volgens mij niet… :roll:

neej dat shockwave heb ik ook al 100 keer geinstaleerd :P

e-Kl@sse! is getest met Microsoft Windows 98, Windows 2000 en Windows XP in combinatie met Microsoft Internet Explorer 5.01 en hoger, Windows Mediaspeler 9.0, Flash 6.0 en 7.0 Voor e-Kl@sse! heb je een multimedia computer nodig met minimaal: Pentium 400 Mhz processor (of vergelijkbaar), 32 Mb intern geheugen, schermresolutie 800 x 600, aantal kleuren (16 bit) highcolor

wellicht kun je met deze pagina verder

Ach, Duits is toch een overschat vak. 8)

wat suf dat ze dat dan niet voor de mac meteen hebben gemaakt :?

Ik krijg toch steeds weer zoveel jeuk van die sites die alles checken of allerlei plugs e.d. on-board zijn en dan als nog niets doen... Zo zijn er ook sites die per definitie op je systeem checken en als het geen win is je dan niet door laten.

[quote:a0dfab22a0="Mattnh"]Ik krijg toch steeds weer zoveel jeuk van die sites die alles checken of allerlei plugs e.d. on-board zijn en dan als nog niets doen... Zo zijn er ook sites die per definitie op je systeem checken en als het geen win is je dan niet door laten.[/quote:a0dfab22a0]Mee eens. Ik heb een programmaatje geschreven wat enkel werkt met Internet Explorer (kan er niet veel aan doen; gebruikt VML wat enkel in IE zit gebakken. Is ook geen w3c standaard (en zal het waarschijnlijk ook niet worden, wat jammer is, want het is hardstikke handig)). Ik check of de browser overeenkomt met IE, maar als dat niet het geval is, maak ik er enkel een melding van dat het programma hoogst waarschijnlijk niet zal werken. Ik blokkeer de bezoeker niet, want dat hoort naar mijn idee niet (en je weet maar nooit of een browser die zich niet als Internet Explorer identificeert, wel met VML kan omgaan).

Jochem

[quote:4db12c07a7="Mattnh"]Ik krijg toch steeds weer zoveel jeuk van die sites die alles checken of allerlei plugs e.d. on-board zijn en dan als nog niets doen... Zo zijn er ook sites die per definitie op je systeem checken en als het geen win is je dan niet door laten.[/quote:4db12c07a7]

Zeker, net als de site van T-Mobile die laatst langs kwam hier op het forum. Die blokkeerde Safari ook gewoon terwijl het opzich prima werkt … Echt godsonmogelijk irritant (en persoonlijk ook hoogst klantonvriendelijk!) :x :x

[quote:32dfd86b3a="XXX"]wellicht kun je met deze [url=http://thv1-2.neuekontakte.wolters.nl/LMS/learningMethod.htm]pagina[/url] verder[/quote:32dfd86b3a]

Hm werkt dus ook niet:

[quote:32dfd86b3a]Shockwave found !
Shockwave found !
Director found !
8.5 found [/quote:32dfd86b3a]

Slecht ontworpen site… Ik zou dan maar gewoon mezelf via het boek proberen te overhoren bijv. via de Woordenlijsten. Ik had trouwens bij mijn Neue Kontakte een cdrom zitten… Maarja da’s natuurlijk ook Windows-only. Jammer dat ze bij die uitgevers niet verder denken dan Windows. Wat zou nou de moeite zijn om een platform onafhankelijk iets te maken, bijvoorbeeld adhv een Flash programaatje in een browser. Dat moet dan toch werken op elk systeem? Elk OS heeft een browser en Flash is er voor zowel Windows, MacOSX als Linux!! Aargh! :x (frustratie) Soms is het zo simpel maar wordt er gewoon zo slecht over nagedacht…