Internet-toegang op Iphone niet mogelijk met WIFI ??

Hoi ... kan opeens (was een vrij grootte app. aan het dowloaden) niet meer internet (of itunes store of youtube) op met m`n iphone... WIFI net werk herkent ie wel... en is sterk genoeg.. erg vreemd.

De batt. was wel bijna op (15%) zou het daar mee te maken kunne hebben ?

3G heb ik nog niet (abb. is nog niet geactiveerd… moet wachte op nummerbehoud…pfff)

iemand een idee ? thanx

GR BM

ff onder systeem alles op[nieuw aan en uit zetten

echt … leer eens netjes een bericht te posten. Dit is toch bijna niet te lezen :| ?

Al eens geprobeert je iPhone te herstarten ?

@ Roblovemac en BMWmaster .... bedankt voor jullie tips! hij ligt aan de lader en ik ga het morgen proberen.

en eh… BMW een net berichtje is er een zonder puntjes en spaties ?.. sorry hoor :o

GR BM

Nou... er is wel meer aan de hand met het bericht... ik moedig het niet aan om kritiek te hebben op het taalgebruik, maar we hebben hier wel regels over de schrijfstijl... Sorry dat ik het zeg, maar het bericht lijkt geschreven door iemand die twee kilo spacecake achter zijn kiezen heeft...

Er staat een mooi 'bewerk;-knopje boven het berichte… probeer het nog eens, maar dan duidelijk en in correct Nederlands graag… Het lokt in ieder geval dan geen reacties uit zoals deze en die van BMW. Ook krijg je meteen een helderder antwoord…

[quote:faea650bfe]een mooi 'bewerk;-knopje[/quote:faea650bfe]

Klik jij dan ook even op dat knopje om die puntkomma naar een apostrof aan te passen.

Ik heb me al vaker verbaasd over de zuurheid en het kleinzielige karakter van sommige reacties op dit forum... maar dat uitgerekend een Moderater bijval geeft... "u moest zich schamen".. :innocent:

Ik ben als Iraans vluchteling, met een zwaar dyslexie probleem (wat op mijn lagere school in Firuzabad natuurlijk nooit was ontdekt) en lichte afasie (na 2 kleine tias in mn hersenen) 1,5 jaar geleden naar dit mooie land gekomen omdat ik dacht dat hier mensen in vrijheid konden leren en anders konden zijn… steeds meer twijfel ik aan dat beeld. Word ik er ook nog van beschuldigd een drugsgebruiker te zijn… !!!

De آية الله (Ayatollah`s) zijn niet eens zo direct en afwijzend…

BM

:cry:

bep-mac

De dingen die je in je post noemt kunnen wij toch niet weten? Wij gaan er vanuit dat je een normaal mens bent dat gewoon kan nadenken. Als er vervolgens een topic wordt geopend dat begint met een post vol met kromme zinnen en dergelijk wordt er wat van gezegd in de hoop dat degene dat ziet als opbouwende kritiek en zijn post verbeterd.

Maar mijn excuses voor de achteraf (gedeeltelijk) onterechte opmerkingen.

PS: de meeste mensen die dyslexie hebben en actief zijn op dit forum zetten het redelijk onopvallend in hun signature. En gebruiken ijverig de spellingscontrole.

En zou je dergelijk vergelijkingen tussen Ayatollah`s en gewone mensen even achterwege willen laten. Dank u daarvoor.

SMobs je bent OK! Zo blijkt maar weer dat niet alles is wat het lijkt, bedankt... :satisfied:

Nou was ik al van plan om hier op even in te haken... is er niet van gekomen...

Maar ik maak hier zo vaak mee dat berichten gewoon slecht worden geschreven door een gebrek aan aandacht van de schrijver… Ik kan (gelukkig) niet zien wie of wat er achter de computer zit… In dit geval heb je gelijk en zou ik mij diep moeten schamen… ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat je weer zo een figuur was zonder aandacht voor de lezer…

Zeker uit je tweede en derde post, maak ik op dat je dat wel degelijk hebt… Ik weet dat Nederlands een rottaal is om te leren en zelf heb ik in vreemde talen ook moeite met jargon… Ik had dat inderdaad even over het hoofd gezien, waarvoor excuses… Het feit dat je me met een Ayatollah vergelijkt, is erg treffend… ik neem dan ook met mijn staart tussen de benen mijn woorden terug…

Beste Zerk, bedankt voor jou oprechte excuseer. Ik waardeer dat heel erg. Maar mijn vergelijking had ik niet moeten (zeker ik niet) maken, sorry daar voor. Ik was gewoon een beetje van slag.

Ik ga ook zeker meer gebruik maken van de spellingscontrole ! :wink: en niet meer vlug een bericht aan maken!

GR BM