internet..... traaaaaag ....

Beetje vreemd probleem, heb er al een paar dagen last van. Ik heb Airport express. Wanneer ik aan het surfen ben, en probeer meer dan 2 pagina's tegelijk te openen, blijft Safari hangen, en krijgt geen gegevens binnen. Moet dan een aantal pagina's annuleren, dan komt er weer wat binnen.

Heb al wat dingetjes geprobeerd, o.a. storings onderdrukking, wel/geen proxy server, safari gereset, cache geleegd. Maar helpt allemaal niet…

Soortgelijk probleem hier .. Ik denk dat het een bug is in safari Ik heb de laatste tijd ook dat safari soms pagina's niet laad en dan zegt dat ie de server niet kan vinden .. als ik dan op reload druk komt ie vlotjes naar binnen.. erg irritant en er zijn al meerdere draadjes over .. kan ik me herinneren . Zo specefiek dat je 2 of meer pagina's opent weet ik niet .. maar goed.. misschien word het verholpen in 10.3.7 (en hoop ik net zoals de op hol geslagen finder door nikon foto's)

Vind het echt irritant gewoon, maar ik heb 10.3.6. al heel lang geleden geinstalleerd, en merk pas sinds een kleine week dat er problemen zijn..

Al eens geprobeert met een andere browser? Als deze het ook doet, weet je dat het aan je netwerk-verbinding ligt. Een "bug" in Safari is het volgens mij niet (Safari 1.2.4 opent bij mij zoveel pagina's als ik maar wil).

Update: heb 10.3.7 geinstalleerd, en daarna de proxy uitgeschakeld: problems solved.