Ik wil graag internet in mijn vakantiehuis in Griekenland.
Heeft iemand ervaring met een internet abonnement in het buitenland en in het bijzonder Griekenland?
Kan ik dit vanuit Nederland regelen? Moet ik rekening houden met vreemde kabeltjes e.d.? Wat is een goede provider in Griekenland? Moet ik nog een modem aanschaffen of speciale draadloze routers? Allemaal in Nederland doen?
Ja, vorig jaar ben ik daar niet eens naar een internet café geweest. Wel een keer naar een bar met wifi zodat ik met mijn iPod mijn mail kon checken. Met enige tegenzin.
Je moet je de kans niet laten ontnemen om te ondervinden dat je al die dingen die je hier nodig denkt te hebben daar kan missen als kiespijn.
Aangenomen dat Cosmopolitan daar heen gaat om vakantie te houden.
[quote:35959d4096="Napsju"]sally en Yaris, is dat een antwoord op de vraag van Cosmopolitan?[/quote:35959d4096]
Waar is het betreffende antwoord van Yaris eigenlijk gebleven?
Misbruik van een machtspositie noem ik dit.
Als ik commentaar krijg op een antwoord, dan kan ik mijn antwoord ook niet weghalen.
Ik heb dit trouwens vaker zien gebeuren................
[quote:c1928e58b7="nookie"]Waar is het betreffende antwoord van Yaris eigenlijk gebleven?
Misbruik van een machtspositie noem ik dit.
Als ik commentaar krijg op een antwoord, dan kan ik mijn antwoord ook niet weghalen.
Ik heb dit trouwens vaker zien gebeuren[/quote:c1928e58b7]
Als ik in een topic een reactie plaats en achteraf blijkt dat die reactie niet relevant is of niet bijgedragen heeft tot de oplossing, verwijder ik die reactie wel eens om het topic niet te belasten met overbodige of nutteloze berichten. Dat komt de leesbaarheid alleen maar ten goede.
Dat is geen machtsmisbruik want ik doe dat enkel met mijn eigen berichten, niet met die van anderen.
Alle gebruikers, ook moderators, hebben het recht en de mogelijkheid hun eigen berichten aan te passen. Moderators hebben het voordeel dat ze hun bericht helemaal kunnen weghalen maar gewone gebruikers kunnen hun bericht ook wissen door de tekst te vervangen door bijvoorbeeld een spatie.
Ik ben het daar niet mee eens.
Trouwens, een spatie lukt niet. Er moet een stukje tekst komen.
Maar als een normale gebruiker dat gaat doen, dan komt daar gezeur van en wordt het een zooitje.
Als iedereen dat doet, dan klopt er geen reet meer van het forum.
Een reactie compleet verwijderen kan als normale gebruiker niet en dat is bewust gedaan.
Daarom vind ik dat het voor een moderator ook niet kunnen om een reactie weg te halen.
Om het forum overzichtelijker te houden.
[quote:d26fc7e1ca="nookie"]Ik ben het daar niet mee eens.
Trouwens, een spatie lukt niet. Er moet een stukje tekst komen.
Maar als een normale gebruiker dat gaat doen, dan komt daar gezeur van en wordt het een zooitje.
Als iedereen dat doet, dan klopt er geen reet meer van het forum.
Een reactie compleet verwijderen kan als normale gebruiker niet en dat is bewust gedaan.
Daarom vind ik dat het voor een moderator ook niet kunnen om een reactie weg te halen.
Om het forum overzichtelijker te houden.[/quote:d26fc7e1ca]
Je gebruikt veel returns. Maar goede spelling! :wink:
Wat ik maar zeggen wil: eerst zelf zoeken levert misschien al resultaat op.[/quote:d26fc7e1ca]
Hallo. Ik heb hetzelfde probleem en internet op mijn MacBook is een vereiste. 2 maanden! Ik heb wekenlang gezocht maar niets gevonden. Ook al is internet expensive, ik heb het nodig. Het moet toch mogelijk om een paar MB’s via 2G/3G te krijgen per week… geen abonnement. Ik heb gelezen dat prepaid mobile internet niet mag in Greece om veiligheidsredenen (niemand mag anoniem zijn). Dat is échte shit!
Weet iemand in dit forum iets over die zaken? iPass? :oops: