Internetprobleem

Hallo, ik zit met het probleem dat ik sommige pagina's niet op kan. Ik krijg in een zoekprogramma de melding dat deze site frames gebruikt en dat mijn browser dit niet ondersteund. Ik gebruik de nieuwste versie InternetExplorer, maar ook netscape geeft dezelfde klacht. Wat is de oorzaak en de oplossing van deze vervelende situatie?

Heb je Chimera en Mozilla al geprobeerd? Of Omniweb, Opera of iCab? Ik gebruik IE niet meer omdat ik te vaak van dat soort meldingen kreeg... Kun je een site noemen, dan kijk ik ook even....

Ik heb precies hetzelfde. Volgens mij ligt het aan Planet.

Op de [url=http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/mededelingen/]mededelingen pagina van Planet[/url] staan de laatste tijd een heleboel storingen. Misschien heeft het hiermee te maken (anders misschien planet mailen). Maar ik heb al een halfjaar planet adsl en ik heb nergens last van. (ik gebruik Netscape 7)

Als je in een zoeksite (Google, Altavista etc.) deze melding krijgt, kan je deze gewoon negeren. Het heeft niets met je browser te maken. Het is gewoon een domme waarschuwing dat als je een browser hebt die geen frames ondersteund (welke doet dat tegenwoordig niet?) dan kan je deze site niet bekijken. Dus tenzij je met een oerbrowser (Netscape 2) surft, hoef je deze meldingen niet serieus te nemen.