Internetradiozenders op je iPhone beluisteren?

de oplossing is dat je een gift card koopt bij een apple store. Dan kun je snel een account aanmaken bij de Store en met het krediet wat je gekocht hebt dat Tuner programmaatje aankopen.

Geen CC nodig, maar het gaat je dus wel geld kosten. Ik weet niet of Tuner ook die twee zenders die jij noemt ondersteunt, maar Tuner ondersteunt sowieso die PLS en verder M3U, zoals je ongetwijfeld zelf al op de product page gelezen had.

[quote:fc56ef7961="TRML"]Beetje raar, je kan wel een iPhone kopen maar geen "Tuner" voor wat kost het nu eigelijk € 4,99 in vergelijking met de kosten voor een iPhone :wink:[/quote:fc56ef7961]

ik zou het wel kunnen kopen, maar ik heb geen zin in die account en toestanden, bovendien heb ik geen kredietkaart. :wink:
daarnaast, wie garandeert mij dat die 2 zenders uit de openingspost ook daadwerkelijk werken met Tuner… straks heb ik het programmatje voor lucht gekocht.

[quote:3b7e095032="junjur"]de oplossing is dat je een gift card koopt bij een apple store. Dan kun je snel een account aanmaken bij de Store en met het krediet wat je gekocht hebt dat Tuner programmaatje aankopen.

Geen CC nodig, maar het gaat je dus wel geld kosten. Ik weet niet of Tuner ook die twee zenders die jij noemt ondersteunt, maar Tuner ondersteunt sowieso die PLS en verder M3U, zoals je ongetwijfeld zelf al op de product page gelezen had.[/quote:3b7e095032]

mms zeker niet? :oops:

die ene doet het dus sowieso. Een gratis manier is misschien om de iPhone te jailbreaken en daar een goeie applicatie uit te zoeken. Ik weet zo snel niet wat voor applicatie. Mijn iPhone (1G) is wel geactiveerd maar ik kan niet meer bij Cydia en Installer (geen behoefte aan) dus ik kan het even niet voor je checken.

Misschien dat er daar wel een gratis programma te vinden is, maar ik zou geen gekloot willen met installer etc. als je het ook voor 5 euro gewoon voor elkaar kunt krijgen.

ik heb [url=http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-520845.html]een thread gevonden op macrumors[/url] die een (ingewikkelde) oplossing heeft voor je probleem.

En ipv het 5 euro programmaatje kun je beter fstream gebruiken. Het is gratis en in het Frans en Engels, en ondersteund als het goed is dezelfde formaten. Bespaar je dus sowieso die 5 euro en kun je die ene stream luisteren.

De manier in de thread gaat over de MMS streams beschikbaar maken in een ander formaat door een computer (die dus aan moet blijven staan) het on the fly om te laten zetten. Het werkt volgens de gebruikers goed.

Wat ik nog wel even kwijt wil, had je toevallig al gegoogled op mms radio stream iphone?

[quote:7ef396e3a7="junjur"]ik heb [url=http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-520845.html]een thread gevonden op macrumors[/url] die een (ingewikkelde) oplossing heeft voor je probleem.

En ipv het 5 euro programmaatje kun je beter fstream gebruiken. Het is gratis en in het Frans en Engels, en ondersteund als het goed is dezelfde formaten. Bespaar je dus sowieso die 5 euro en kun je die ene stream luisteren.

De manier in de thread gaat over de MMS streams beschikbaar maken in een ander formaat door een computer (die dus aan moet blijven staan) het on the fly om te laten zetten. Het werkt volgens de gebruikers goed.

Wat ik nog wel even kwijt wil, had je toevallig al gegoogled op mms radio stream iphone?[/quote:7ef396e3a7]

Dank je wel voor al je hulp ik ga er gelijk naar kijken…

Ik had wel gegoogled op mms iPhone, maar dan krijg je een ander soort MMS, je weet wel die geavanceerde versie van SMS met pictures e.d.

haha, ja daar was ik idd ook al op gestuit :) die optie die ze in die macrumors thread aandragen lijkt me niet echt je van het... beetje te ingewikkeld wat mij betreft voor een radiostation. Maarja, kijken of jij het belangrijk genoeg vind. In elk geval kun je die ene stream gewoon vrijelijk luisteren. Ik zou niet weten wat voor radiostream ik je nu net aan geholpen heb, maar het is vast leuk als je het verstaan kunt. :wink:

[quote:ae6c95788a="junjur"]haha, ja daar was ik idd ook al op gestuit :) die optie die ze in die macrumors thread aandragen lijkt me niet echt je van het... beetje te ingewikkeld wat mij betreft voor een radiostation. Maarja, kijken of jij het belangrijk genoeg vind. In elk geval kun je die ene stream gewoon vrijelijk luisteren. Ik zou niet weten wat voor radiostream ik je nu net aan geholpen heb, maar het is vast leuk als je het verstaan kunt. :wink:[/quote:ae6c95788a]

bedoel je die optie met Winamp op de eerste pagina?.. :mrgreen:
ik ga denk ik fstream uitproberen, wordt gelijk mijn eerste app van de iTunes Store… :smiley:
eerst eens even kijken of ik het voor elkaar krijg om een Amerikaanse iTunes Store account aan te maken.

ja bedoelde die met winamp... haha... nouja laat maar weten of alles een beetje gelukt is!

[quote:f451a32452="HakanB"][quote:f451a32452="japser909"]samsung spreek ijzert ? 8)[/quote:f451a32452]

Wablieft?

[quote:f451a32452=“TRML”]Koop even “Tuner” op de appstore en klaar ban je :)[/quote:f451a32452]

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere en een wat makkelijkere manier…[/quote:f451a32452]

en makkelijker manier? ik ben benieuwd naar degene die dat bedenkt.
Wat is nou het probleem, je geeft je gegevens op en kiest voor een betalingsoptie. Dat wil nog niet zeggen dat je ooit wat koopt. Ik heb al meer dan een jaar een account en nog nooit iets gekocht. Ik zie het probleem niet.

get flycast radio =)

[quote:d2452a6ebd="Pretorian"][quote:d2452a6ebd="HakanB"][quote:d2452a6ebd="japser909"]samsung spreek ijzert ? 8)[/quote:d2452a6ebd]

Wablieft?

[quote:d2452a6ebd=“TRML”]Koop even “Tuner” op de appstore en klaar ban je :)[/quote:d2452a6ebd]

Ik heb geen iTunes store account, kan het niet op een andere en een wat makkelijkere manier…[/quote:d2452a6ebd]

en makkelijker manier? ik ben benieuwd naar degene die dat bedenkt.
Wat is nou het probleem, je geeft je gegevens op en kiest voor een betalingsoptie. Dat wil nog niet zeggen dat je ooit wat koopt. Ik heb al meer dan een jaar een account en nog nooit iets gekocht. Ik zie het probleem niet.[/quote:d2452a6ebd]

Not everybody has a creditcard Sir Pretorian… :slight_smile:

Creditcard is ook niet nodig. Even een Click&Buy account aanmaken.

[quote:8104aee759="junjur"]ja bedoelde die met winamp... haha... nouja laat maar weten of alles een beetje gelukt is![/quote:8104aee759]

junjur,

ik wilde even laten weten dat fStream fantastisch is… zowel mijn mms:// en .pls radiozenders worden afgespeeld, en de app is nog gratis ook… superbedankt voor je hulp nogmaals…
:wink: