Invullijnen in word

Goedemorgen,

ik ben bezig met het maken van een formulier in Word. Ik maak gebruik van Microsoft Word Mac 2011. Echter loop ik tegen een probleem aan. Het maken van zogenaamde invullijnen lukt me niet. Ik heb Gegoogled en via de site van Office een aantal instellingen gewijzigd om formulieren te kunnen maken, hierbij stuit ik alleen op de oplossing om de developer functie te activeren in word ( Word-> preferences-> ribbon->developer aanvinken). Maar dit is helaas niet de oplossing voor de invullijnen zoals ik die graag zou willen.

Het gaat hierbij dus om de strepen. Weet iemand een oplossing om deze strepen te krijgen? Excuses als ik dit topic verkeerd heb geplaatst.
Ik hoor het graag van jullie.

Makkelijkste methode:

Selecteer de betreffende tab (dus tekstselectie van het tabgedeelte dat je als lijn wil hebben; zie onderste regel in het voorbeeld) en druk om ⌘U (onderlijnen). Naderhand desgewenst kiezen voor een kleur of grijstint (zie eerste regel in het voorbeeld):

Desgewenst kun je in Font > Underline style nog kiezen voor een ander type onderlijning, bv. een stippellijn.

Je kan ook evt een tabel aanmaken en dan de overbodige randen weghalen.

Bedankt voor jullie reactie. @Night; Als ik bijvoorbeeld ‘naam medewerker’ selecteer en dan op onderlijnen druk, zal Word dan niet ook ‘naam medewerker’ onderstrepen?

Andere mogelijkheid is het opgeven van een ‘opvulteken’ voor een tab.
Zie bijgaande schermafbeelding

@muismat: je moet dat deel selecteren, dat je onderstreept wil hebben. In jouw geval uit het voorbeeld dus ALLEEN de tab (zie onderste regel uit mijn voorbeeld). Als je de tekst óók selecteert, dan zal die uiteraard ook onderlijnd worden.

Hartelijk dank voor de reacties.
@Night: thanks het is gelukt.

Echter heb ik nu een klein probleempje waar ik tegenaan loop. Inmiddels is het formulier klaar en wou ik nog een plekje maken om handtekeningen te zetten voor de overeenkomst. Als ik dat met stippellijnen doe en op tab druk om invullijnen te maken voor de handtekening van de werknemer, ‘verbind’ Word de beide invullijnen met elkaar. De afbeeldingen zullen het probleem verduidelijken:

Dan moet je bij de verbindende tab (dus dit tab die ‘wit’ moet blijven = gedeelte tussen de rode pijlen) even de onderlijning uitzetten.