Is het veilig om de GM van iOs 5 op mijn iPad 2 te installeren als ik géén developer ben? Ik zie op veel sites staan dat het kan, maar ik wil niet dat als het niet goed zou werken, ik niet iOS 4.3.5 terug kan zetten. Heeft iemand het al geprobeerd?
Als je het doet zullen er waarschijnlijk niet veel problemen voorkomen. Maar het betekend ook dat je nu moet updaten, en volgende week weer, blijf je bezig!
Er zijn natuurlijk altijd kansen dat het fout gaat! Het kan maar blijft je eigen risico.
Ik heb het zojuist geïnstalleerd op mijn iPhone 4 en het werkt echt perfect. Al m'n apps, foto's contacten en berichten zijn allemaal weer teruggekopkieerd vanaf m'n reservekopie dus de installatie is ook perfect verlopen. Alleen kan ik iMessage nergens vinden?
Edit: Laat maar, ik heb het al gevonden. Het zit geïntegreerd in de Berichten-app.
Er zit trouwens nog een verrassing in voor de iPhone 3GS gebruikers! Ze krijgen nu ook alle meldingstonen die vroeger enkel voor de iPhone 4 beschikbaar waren sinds iOS 4.2. :cool:
Kan prima. iTunes beta 9 even downloaden. Daarna gewoon je iPhone aan iTunes hangen, en met alt ingedrukt op 'Herstel' klikken. Even de goede IPSW aanklikken, en klaar. Jailbreaken kan, alleen tethered. Oplader altijd meenemen dus. ;-) Terug naar 4.3 zou moeten kunnen met TinyUmbrella ofzo, maar heb ik nog niet getest. Succes!
Doorgaans zit in de GM niet de dev-check, dus het moet gewoon kunnen. Dit is de versie die vrijwel zeker op de markt komt over een week. Meestal hebben de PR en de GM ook hetzelfde build-nummer, dus loop je geen risico.