iOS 6 fotomailfunctie NU al beschikbaar? Of ben ik gek!

Voor zover ik weet zouden we vanaf iOS 6 [i]eindelijk[/i] meerdere foto's tegelijk kunnen emailen vanuit de iPhone, in plaats van elke foto apart. Maar mijn zoon ontdekt net op mijn iPhone 4S dat je op "email foto" kunt drukken en dan tot maximaal 5 foto's kunt selecteren en die al [i][b]wel[/b][/i] in één keer kunt versturen. En voor de duidelijkheid: ik heb nog gewoon iOS 5 op mijn iPhone staan.
Is het zo dat deze functie van iOS 6 op een of andere manier [i]nu al[/i] beschikbaar is? Of heb ik het fout en kon het al en heb ik niet opgelet.
Ik verstuur erg vaak foto's, dus voor mij erg belangrijk! Heeft iemand uitgetest tot hoeveel Mb je kunt versturen?

"Je bent gek!"

Maar die functie [url=http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/foto/meerdere-iphone-ipa-fotos-verwijderen-emailen/]zit al langer in iOS[/url] en is dus niet "iOS6 only". En het aantal MB dat je kunt versturen is niet afhankelijk van je iOS versie of toestel, maar van de provider waarmee je verstuurt en van de provider van de ontvanger.

Je kunt al heel lang meerdere foto's versturen.
Ik doe niet anders.

Het uittesten van het aantal MB's kun je gewoon zelf doen neem ik aan?

[quote]Of heb ik het fout en kon het al en heb ik niet opgelet.[/quote]Ja, en ja.

Tjonge....:eek: wat dom...! Maar ik dacht dat de functie "meerdere foto's versturen" genoemd werd in de Keynote over iOS 6.
Inderdaad is de hoeveelheid MB's afhankelijk van je emailaccount (en niet van de internetprovider volgens mij). Met een Yahoo emailadres kan je 25 MB ineens versturen, dus dat moet ruimschoots lukken.

Niet dom, gewoon slim van je zoon.. :wink: Nooit te oud om te leren.

Bedankt! Je hebt gelijk Stavos. Maar ik kijk vrijwel dagelijks op OMT en hou alle nieuws over iOS etc altijd goed in de gaten maar deze functie van meerdere foto's tegelijk versturen heb ik dus gemist.

Wat straks wel kan in iOS6 is dat als je met een mailtje bezig bent er een foto(of ander bestand) aan kan toevoegen. Zonder eerst mail te verlaten.
Dit kon eerst niet direct vanuit mail, misschien dat je dit gezien hebt.
Meerdere foto's sturen is inderdaad iets wat al mogelijk was/is.

Of kun je in iOS 6 straks ook méér foto's toevoegen dan nu in iOS 5 het geval is (= maximaal 5 foto's per e-mail)..?

@nj_b: Dat klopt.

@Makoe: dat is het wat ik gezien heb inderdaad. Foto\'s toevoegen aan een mail. Goed dat dat ook (eindelijk...!) kan. En meer dan 5 foto\'s is ook erg handig. Ik stuur regelmatig veel foto\'s door.