Ik dacht dat iOS 6 voortaan muzieknummers zou streamen.
Dit lijkt ook zo.
Maar als ik nu een muzieknummer kies om af te spelen, en ik kijk later bij "Gebruik" in de Instellingen, dan zie ik dat er een aantal MB's zijn bijgekomen in de muziek app.
Als de muziek gestreamd wou worden, dan zou dit niet moeten gebeuren toch?
Want op deze manier blijft je iPhone alsnog vollopen met muziek als je een aantal nummers beluisterd hebt.
Misschien dat iemand weet waar het "vollopen met MB's" aan ligt?
Dit is waarschijnlijk de cache wat hij gebruikt, maar dit hoort niet echt hoog te zijn.
doe eens een reboot kijk dan of de mb's minder zijn.
of je hebt het nummer gedownload en niet gestreamd.
iTunes Match cached alle nummers die afgespeelt worden, zodat deze bij een volgende keer niet opnieuw gedownload hoeft te worden. Scheelt bij veel beluisterde nummers weer dataverkeer.
Nu schijnen nummers automatisch te worden opgeruimd, zie deze link: [url=http://www.macworld.com/article/1163676/secrets_of_itunes_match.html]Secrets of iTunes Match[/url]
Heb zelf overigens nog niet ondervonden dat er nummer automatisch worden weg gehaald.
Oke, dus iTunes Match zou na een bepaalde tijd automatisch de cache legen? Ik ben benieuwd dan!
Dat is wel te hopen, want de voornaamste reden waarom ik iTunes Match gebruik, is omdat ik dan toch alle muziek bij me heb zonder dat het ruimte in beslag neemt op mijn iPhone.