IOS 7 Apple ID kwijt (iPhone 4s)

Beste OMT’ers,

Ik ben opzoek naar een iPhone 4s voor mijn vriendin. (gaat ze zelf betalen hoor;)

Nu heb ik er eentje op het oog maar de koper zegt dat hij zijn Apple ID is kwijt geraakt. Hij draait op IOS 7 dus kan niet zomaar herstelt worden.
Kan ik de iPhone gewoon kopen en thuis opnieuw instellen op een of andere manier of weten jullie iets anders slim?

Met vriendelijke groet,

Stef

Hoi,

Vraag of hij nog in iOS kan komen zonder apple ID, dat is niet persé nodig. Vraag of hij hem opnieuw instelt(herstel naar fabriek waarde) Je vriendin hem opnieuw laten instellen.

Dit ruikt eerlijk gezegd naar een gestolen iPhone. Je Apple ID kwijtraken? Hoe doe je dat? Er is altijd zoiets als iForgot. :wink:

Plus de oplossing van targaryen kan ook nog.

@Targaryen

Ja ik vind het ook een beetje riskant.

hij vraagt 250 voor een witte 4S is dit veel te weinig?

dit stuurt hij me via de mail ik vind het ook een beetje heel kort af als ik eerlijk ben. snappen jullie wat hij precies bedoelt?

Hoi
Gwn de instelling die je krijgt als je hem krijgt van de winkel tot je je apple id moet invullen

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 30 sep. 2013 om 19:20 heeft “Ansems via Marktplaats” <a.m4rr0lsef06i@mail.marktplaats.nl> het volgende geschreven:

Hoi Kevin,

Zou je me een foto kunnen sturen van wat hij nu aangeeft op het scherm?

Met vriendelijke groet,

Stef

Kijk, lees zijn handtekening eens na. Verstuurd vanaf mijn iPhone. Dat bevredigd mij ook niet echt.

ja dat ook al want dan zou hij daar zijn Apple ID wel ineens op weten

Ik ben Sherlock Holmes niet maar dat hier sprake is van zwendel lijkt me zeer duidelijk.

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties, dit lijkt geen eerlijke verkoper te zijn. Daarnaast is €250,- onder het gemiddelde van wat men er gemiddeld nog voor kan krijgen. Vanaf €300,- zit je op een eerlijkere prijs. Er kloppen dus een aantal dingen niet, genoeg reden om verder te zoeken.

Ben ik ff blij met iOS 7. Want zelfs redelijk eerlijke mensen (als TS, neem aan dat het geen KM is), wilt graag een gestolen telefoon aankopen.
Want dat verhaal is van een kwijtgeraakte Apple ID is natuurlijk BS eerste klasse, en dat weet jij ook, iRepairs.
Eigenlijk vind je dus een dropveter dat je ook nog op zoek wilt gaan naar een hack, ipv aangifte of zo te doen bij de politie.
Waar staat die advertentie?

@goeiedag vermoedelijk even het mail adres checken:

Daaruit kon ik het halen. Dat is wel een site waar veel zwendel met iPhones word gedaan.

Het is allemaal maar een vreemde combinatie: http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-5-gestolen-maar-ik-weet-veel-van-de-dief/

@goeiedag

En zoals je mijn Topic(link) al laat zien kijk ik zelf heel goed uit ja want ik weet hoe het is als je iPhone word gestolen. dus mij niet een drop veter gaan noemen meneertje.

http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-apple-iphone/m725032372-iphone-4s-32gb-ios-7-z-g-a-n.html

dit is de advertentie hij zegt de doos wel te hebben, dus het is niet 100% duidelijk dat hij gestolen is hoor.

Sorry dubbel

Je bent wel erg naief hoor moet ik zeggen. Het feit dat je überhaupt aandacht besteed aan z’n
“Aanbieding” Zegt eigenlijk al voldoende.

En zijn oplader is ook nog kapot, haha, waarom koopt hij dan geen nieuwe oplader.

ik heb een groot probleem ik gebruikte de ID van mijn nicht samen met haar zij heeft de wachtwoord veranderd en vergeten ik heb IOS9 en ik moet mijn i Phone activeren met de ID die ik heb gebruikt voor het openen van mn gsm dus ID van mijn nicht wat moet ik doen zij gebruikt ID van haar man nu en had het probleem niet van actveer i Phone moet ik nu naar een telefoon winkel ofzo ik was bang ook dat al mijn fotos kwijt ging dus heb ik die ge importeerd naar mn leptop maar ik krijg geen andere gsm dus moet het doen met deze maar ik kan er niks mee help mij zo snel mogelijk geef mij raad

Je bent je ID niet kwijt, je bent je wachtwoord vergeten, dat is dom maar wel iets anders.