iOS 7 jailbreak

Hallo,
Ik heb gisteren geprobeerd een iPad 2 te jailbreaken maar die bleef hangen…
Misschien handig om hier ervaringen met elkaar te delen?

iPhone 4 (2x): geen problemen
iPad mini: geen problemen

Beide devices binnen 5 mn. weer up and running.

iPhone 4S ging zonder problemen in één keer. Nu nog wachten op updates van de tweaks…

In dit (nuttige) artikel wordt vermeld dat de iPad 2 WiFi op dit moment inderdaad crasht bij poging tot jailbreaken. Ligt niet aan jou.

Verder ook veel andere nuttige info mbt iOS 7.x JB trouwens.

http://icultu.re/1gWhDLo

Pff. IPhone4 en iPad Air, allebei met iOS 7.1 beta 2 blijven hangen op de reboot.

Nogal wiedes Jacky. De jailbreak ondersteunt enkel een versie van iOS 7 tot 7.0.4.

@Targaryen,

in de het bijvoegde document van de jailbreak staat duidelijk dat dit wel het geval is.

Inderdaad, in de app zelf en op de website stond enkel vermeld dat het maar werkt tot versie 7.0.4. Ik heb even het leesmij-bestand erop nagelezen en daar wordt inderdaad melding gedaan van 7.1.

Pff, jailbreak + bèta, en dan nog klagen dat het niet werkt :?

Ga toch nog een beetje wachten om het nog eens te proberen. Wat mij wel opviel bij de herinstallatie was de snelheid van iCloud. Mijn back-up stond er na 20 min. terug op. :slight_smile:

Ik hoop dat het nu wel lukt, want ze hebben 2 dagen geleden versie 1.0.2 t/m 1.0.4 uitgebracht.
Die updates verhelpen de ipad 2 en ipad mini Reboot. Ook is zit er een nieuwere Cydia bundel bij.

Als evasi0n 7 blijft hangen bij een stap die iets met 2/2 heeft dan ligt het aan je pc. Het probleem wordt veroorzaakt doordat je pc gewoon te langzaam is