iOS 7 update?

Beste allemaal,

Ik heb een iPhone 4, draaiend op 6.1 met jailbreak.
Nu is iOS 7 uit en het is allemaal prachtig enzo, maar ik hoor op het internet veel verhalen over ‘battery-drain’. (De batterij gaat veel sneller leeg)
Daarnaast heb ik een aantal tweaks waardoor ik twijfel om ios 7 te nemen:

• activator
  • bitesms
  • browser changer (standaard openen google chrome ipv safari)
  • killbackground
  • mapschanger
  • ncsettings

Is er iemand die ervaring heeft met batterijproblemen op de iPhone 4?
Is het aan te raden om te updaten, ondanks alle tweaks die ik kwijtraak?

Groet,

Bart

Hoi,

Ik heb het op 4S, merk wel dat iets of wat sneller leeg, maar dit is tacklen door apps op de achtergrond te versen uit te zetten en parralax en etc. Dan is battery drain al opgelost.

Ja, je krijgt wel een tweak voor terug dat is “Control Center”.

Persoonlijk vind ik het wel een mooier iOS dan de voorgaande.

Hier geen merkbaar verschil qua batterijverbruik op mijn 4. Vlak na de upgrade ging het wel ineens snel en had ik 's avonds nog maar 30% over van de 100% van 's morgens. Ondertussen draait alles lekker vlot en verbruikt hij niet meer als vroeger.

Bij mij is hij wel snel leeg als ik hem op dezelfde manier gebruik als met iOS 6. Ipv 25% over 's avonds heb ik nu vaak 4% over, of moet ik hem zelfs overdag opladen (rond een uur of zes 's avonds). (4S)

Ik WhatsApp ongeveer een uur per dag (icm met Couple)
en zo nu en dan op Magister (school) kijken en browsen in safari.
Ik luister ook 30min SLAM!FM per dag.

Ik sluit SLAM!FM, Magister en Safari altijd af. Couple en Magister staan de hele dag door aan, maar die worden automatisch op pauze gezet.

Ik draai iOS 7 op de Iphone 4. Eerst leek het sneller te gaan met de batterij, wellicht door het MEER gebruik. Nu, een aantal dagen later, doe ik er bijna 2 dagen mee. Dus lijkt goed te gaan.

Ook hier is de batterij (4S) veel sneller leeg dan in iOS6…

Ik merk weinig verschil in batterijverbruik op mijn iPhone 4.

Binnenkort brengt Apple een update uit, iOS 7.1. Die zou het probleem ‘battery-drain’ moeten oplossen.

Of je iOS7 graag ziet of niet is persoonlijk. Ik vind het erg lelijk. Mijn ervaring op een iphone4: de batterij gaat geen dag mee. Ze is wel erg snel weer opgeladen. (20 minuten). Surfen op het internet gaat heel snel. Sneller dan vroeger. Voor de test is alles trager. En dan nog een groot probleem: ik krijg geen foto’s meer te zien in de mailapplicatie en krijg ze ook niet open. Ik moet daarvoor op het internet gaan naar mijn webmail.

@abacab wat jij schets heb heeft mijn zusje totaal niet. Mijn zusje iPhone 4 draait zelfs soepeler op iOS 7 dan op iOS 6. Tevens heb ik ontdekt dat iOS 7 kleiner is dan iOS 6, wat toch een aantal MB’s verspaard.

Misschien een tip voor dat mail probleem: Verwijder je e-mailaccount en stel deze opnieuw in, waarschijnlijk werken de foto’s dan weer wel.

20 minuten!?

20 minuten lijkt me ook stug!?!

Snel leeg en snel opgeladen: batterij naar de haaien.

Bij mij duurt laden 2 uur ofzo via pc… Met de wall-lader korter nooit gemeten hoe lang.