IOS 8 jailbreak

Beste OMT’ers,

Ik moet mijn iphone 5s over een paar dagen updaten naar IOS 8 omdat hij wat simkaart problemen heeft en ik dus terug ga naar Apple.
dus heb ik een beetje gezocht naar een jailbreak voor iOS 8 want ik kan hem toch eigenlijk niet missen maar ik kon hier nog vrij weinig over vinden. heeft een van jullie hier meer informatie over? en ook wanneer en of de iPhone 6 (+) het ook gaan krijgen want ik ga overstappen in december.

alvast bedankt,

Ik kan je verhaal niet volgen. Wat heeft upgraden naar iOS8 te maken met de reparatie? Je verwacht dat dit verplicht gebeurt bij de reparatie?

Jailbreak is nog niet geslaagd bij iOS8. Naast dat dit enige tijd duurt wordt het ook steeds lastiger voor elkaar te krijgen omdat Apple dit op alle mogelijke manieren probeert tegen te werken.

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hier staat toch een heleboel info, hoor:

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=ios8+jailbreak

Dus je wilt er iOS 8 én een jailbreak op, om hem daarna terug te brengen naar Apple.

Hmm… oké. :slight_smile:

Anyway… er is géén iOS 8 jailbreak, en er is nog geen enkel zicht op wanneer wel.

Waarom zou je in godsnaam je iPhone nu nog willen jailbreaken?

Volgens mij bedoelt hij met ‘ik ga terug naar Apple’ dat hij er iOS opzet zonder jailbreak :grin:

[quote]…en ik dus terug ga naar Apple. … dus heb ik een beetje gezocht naar een jailbreak voor iOS 8.[/quote]Ja, het zal vast.

Maar wat het een nu met het ander te maken heeft?

[quote=janbertwedman url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ios-8-jailbreak/#post-2743450 time=1413130031]Waarom zou je in godsnaam je iPhone nu nog willen jailbreaken?[/quote]Bijvoorbeeld omdat Apple in haar wijsheid heeft besloten dat ik mijn iPhone niet in landscape in mijn auto moet hangen.

Want dan staan alle icoontjes op z’n kant. En met een jailbreak draaien ze mooi mee.

Ik MOET hem van Apple updaten want ze zeggen dat het probleem dan verholpen kan zijn.

dus heeft het er mee te maken dat ik mijn jailbreak dan kwijt ben, en er niet meer terug op kan zetten als ik terug kom van de Apple store.

de reden dat ik nog jailbreak is omdat ik nog een paar irritaties heb aan IOS.

ik gebruik bijvoorbeeld nog SwipeSelection, als ik nu een andere iPhone vast heb mis ik dat meteen! maar ook dingen zoals activator.

Apple verplicht de laatste iOS inderdaad voor een service beurt. iOS 8 jailbreak is er nog niet, onze Chinese vrienden van Pangu zullen wachten totdat iemand genoeg geld bied, de Amerikaanse nerds zijn gewoon traag.