Ios alternatief voor alarm clock pro

Hallo ik heb een vraag ik gebruik enige tijd op mijn Mac het volgende programma alarm clock pro van koingosw.com. Koingo Software, Inc. | Alarm Clock Pro 14 for Mac & PC: iTunes alarm clock, stop watch, timer, etc. Wat echt een zeer fijn programma is om mee te werken.

Een collega van mij vroeg mij vorige week of er ook een iOS verzie van dit programma bestaat helaas is dit niet het geval. Weet iemand of er een ios alternatief bestaat wat de zelfde mogelijkheden heeft als de mac verzie. Je kan met alarm clock pro voor mac. De clock zo instellen dat de mac op ingestelde tijd stippen bepaalde handelingen verricht zoals iemand een mail sturen muziek en films starten web links openen en nog veel meer. Buiten dat ondersteund het programma ook apple script. Ik heb in zowel de Appstore als op het internet gezocht naar een soort gelijk programma. Maar kon niets vinden wat ook maar in de buurt kwam van dit programma. Het kan zijn dat ik niet goed genoeg heb gezocht. Ik zeg altijd twee ogen zien meer dan een. Als iemand een iets weet dan hoor ik dat graag. BVD.

Al eens naar iOS Shortcuts gekeken?

https://support.apple.com/nl-nl/guide/shortcuts/welcome/ios

Ik heb daar al eens naar gekeken volgens mij komt iOS Shortcuts het meeste in de buurt van alarm clock pro. Helaas denkt mijn collega daar anders over. Hij zoekt echt een app die vergelijkbaar is met alarm clock pro. Maar even goed bedankt voor de de tip.