iOS apparaat syncen op meerdere computers

Hallo,

Is het mogelijk om (met thuisdeling?) je iPhone/iPad te syncen met een andere computer?

Ik heb boven mijn oude mac staan waar ik sinds een aantal jaren mee sync. Nu heb ik op mijn nieuwe mac beneden wat dingen in iTunes (en iPhoto) verzameld die ik ook zou willen syncen… moet ik die dingen eerst naar de oude mac krijgen of kan ik op een of andere manier toch direct syncen?

Dank voor antwoord alvast.

Makkelijkste is om alles op één Mac te hebben staan.

als je een iDevice gaat synchroniseren met een “andere” Mac, dan krijg je een melding met de vraag of alles er af moet en dan opnieuw er op gezet moet worden.
het antwoord op de vraag is dus: Neen.
zoals gezegd: alles op één Mac en daarmee synchroniseren.
zolang je hiervoor de oude Mac blijft gebruiken, kun je dus gewoon door blijven gaaan.

Wat je op de nieuwe Mac hebt staan kun je toch ook op je oude Mac zetten ?
Lees dit eens.

Beech: in dat stukje lees ik dat je in de handmatige modus toch vanaf een andere computer content naar het device kunt slepen?

Klopt. Ik heb dat een tijdje gedaan met mijn iPhone 4: synchroniseren met mijn werkMac, en voor de muziek met mijn privéMac. Maar het werkte niet handig, en sommige dingen werkten niet. Zo raakte ik voortdurend de PDF’s kwijt die ik aan Books had toegevoegd. Mijn iPhone 5 hangt dan ook nog maar aan 1 Mac.

Yost: met thuisdeling aan lijkt het goed te werken, tenminste, ik kan alles vinden behalve het ebook dat ik wil hebben van de computer beneden :frowning:
Gelukkig heb ik ook het echte boek, dus die maar mee op vakantie :slight_smile:

Zou het werken om een NAS neer te zetten, met daarop iTunes, die door beiden computers benaderd kan worden ?