IOS Plex

Kan iemand met deze app al goed streamen?

Bij mij is het hooguit 20 sec..en dan crasht/stopt hij weer....

Ja hoor, dat werkte prima.

Ik heb het er weer af gegooid omdat Plex een mega-bende van mijn film-indeling maakte.

Maar streamen ging prima.

hmm, dus moet het liggen aan mijn instellingen...als het goed is hoef ik toch niks te doen aan mijn films..
downgraden enzo..

en voor de rest moet het dus een kwestie zijn van een goede wifi verbinding (die heb ik) en wat zou anders het probleem zijn...(ik heb mijn local en remote wifi op automatic staan)

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ios-plex#post-2062735 time=1285695344]Ja hoor, dat werkte prima.
Ik heb het er weer af gegooid omdat Plex een mega-bende van mijn film-indeling maakte.
Maar streamen ging prima.[/quote]

Zonde van de 4 euro.

Welke vier euro? :lol:

[quote=KarelWillem url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ios-plex#post-2063319 time=1285767430]Welke vier euro? :lol:[/quote]

Voor zover ik weet kost de Plex app 3,99 euro.

Ja, maar dat is niet wat IK er voor betaald heb, bedoel ik. :wink:

ook interessant,,,wat heb je er dan voor betaald...

maar weer terug op de topic...het moet puur mijn wifi zijn.,,die ervoor zorgt dat het streamen niet lekker of niet gaat..of zijn er ook nog bepaalde instellingen die bij mij niet goed kunnen staan...

Voor zover ik weet is er niet veel wat je aan je streaming zou kunnen doen binnen het programma.

Ik weet van Air Video en StreamToMe wel, dat je de kwaliteit van video-streaming kan beperken tot een bepaalde bandbreedte.
Misschien zit dat in Plex ook ergens verborgen?

er staat iets van

local en remote wifi , waar je verschillende instellingen kan doen...hoger en lager en automatisch...maar dit geeft geen verschil

Bij mij werkt het prima, mijn iMac is bedraad aangesloten. Misschien is dat het grote verschil?

mijn macmini is ook bedraad aangesloten aan de time capsule,

op de time capsule staan mijn films
op mijn macmini plex

maar het wifi signaal komt vanaf de time capsule..

ik kan het eens proberen als een film op mijn macmini staat...
maar die probeer ik zo leeg mogelijk te houden, die is tenslotte maar 320gb groot

Gevonden!

Bluetooth verstoorde het signaal