iPad 4th generation home knop werkt niet

Hey,

Ik heb sinds een paar dagen een ipad 4 gekocht, het is me opgevallen dat de home knop soms niet reageert. :sad: Ik moet een paar keer drukken voordat het werkt, heeft iemand hier ook last van?

Ik zou even langs gaan bij een (premium/retail) Apple store:wink:

Is een bekend en veelvoorkomend probleem. Tot de reparatie kun je een software matige homeknopin het scherm plaatsen.

[quote=Nautdeapplefan url=http://www.onemorething.nl/community/topic/volume-knop-werkt-niet-meer#post-2503949 time=1356341377]Je kan voorlopig AssistiveTouch gebruiken. Misschien weet je wat dat is zo niet: Je kan er je volume mee bedienen, iPhone uitzetten etc. Het is gewoon onderdeel van iOS. Ga naar: Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid. Onderaan die lijst staat assistive touch. Zet het aan en er komt een wit bolletje in beeld en daar kan je de homeknop gebruiken.[/quote]

Dit is natuurlijk garantie.

Je kan ook een reset van je Home knop doen, dat levert vaak een goed resultaat op

- start een willekeurige app
- houdt de 'end' knop (rechts boven) in tot dat de rode 'afsluiten' slide verschijnt
- druk dan zachtjes op de Home knop tot dat het scherm met apps weer verschijnt

- werkt dit niet direct, probeer het dan een paar keer

Nu zou je Home knop weer goed moeten werken, bij mij hielp het iig.

Succes

Zelfde probleem met ipad 3 uiteindelijk toch geen last meer van na een tijdje. Wat probleem was weet ik niet.