iPad killers

Ze komen er dus: Samsung en Toshiba tablets. Ik vind ze pure plagiaat, maar dan lelijker. Dat zal wel weer persoonlijk zijn en gezegd door een Apple-fanaat, maar toch ... Wat denken jullie?

Als je op martkplaats kijkt. Dan kan je ook zien dat er iPad neppers zijn. Maar dan met android erop. En Asus en LG kwamen toch met een tablet?. En voor de rest vind ik dat de iPad de beste tablet is. Er is niet iets wat je er niet op kan doen.

Samsung Galaxy Tab, maar ik vind hem veel te duur.

Eigenlijk zijn momenteel alleen die 100 euro tabletjes evt iPad killers,
't kan niet veel, maar je verwacht ook niet (te)veel, dus valt 't uiteindelijk altijd mee.

Een echte concurrent is momenteel nog niet bestaand, of duurder.

Op zich niet verkeerd; het houdt Apple (en hun prijsbeleid) scherp.

[quote=Pieterr url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-killers#post-2044105 time=1283581433]Op zich niet verkeerd; het houdt Apple (en hun prijsbeleid) scherp.[/quote]

Precies dat! Gebrek aan concurrentie leidt onvermijdelijk tot gezapigheid. Denk aan een voetbalwedstrijd met maar 1 team. Geen gezicht ....

Zit nu weer 2 dagen te kutten om wat muziek op mijn Touch te wissen en wat bij te plaatsen. Wat een elende zeg! Android on the double please! Van mij part op de iPad zelf.

Hoe kan je in hemelsnaam twee dagen zitten klooien om muziek op en af je iPod te krijgen!

Dan snap je toch iets niet denk ik.

Ik synchroniseer wel drie keer per dag en daarbij wissel ik muziek on-the-fly als ik daar zin in heb.
Dat is 33 seconden werk.

Dus waar ligt bij jou dan precies het probleem? Tussen de oren?

@ computer space.

Ik begrijp ook niet goed hoe je 2 dagen bezig kan zijn om wat muziek op je Touch 'te wissen en wat bij te plaatsen'.
Misschien even gewoon in iTunes op je computer het wissen en plaatsen doen?

Zelf maak ik een aparte playlist in iTunes voor de Touch waar ik in zet wat ik nodig heb.
Synchroniseren. Klaar in 10 minuten. Geen 2 dagen.

Kom er net achter dat ik een playlist kan maken. Het is een halve oplossing, heb liever het veel logischere drag en drop naar de ipod, en had 2 dagen nodig om uit te vinden welke computer bij deze ipod hoort (bleek een asus eee-box op het werk). Heb dat ding 1,5 jaar geleden er voor het laatst aan de compu gehad. Heb nu CopyTransManager op die EEEbox staan. Veel simpeler nu allemaal.

Vind het ook ontzettend kut dat je op de iPod geen muziek kunt wissen. Wil je wat apps bijplaatsen, zit dat kreng vol, krijg je er niks af.

Je klinkt als een geboren Windows-gebruiker. :lol:

Het maken van een playlist met de liedjes die je op je iPod wilt hebben, is inderdaad niet voor iedereen weggelegd...

Ja, drag en drop is helemaal 2010 natuurlijk.

[quote=Patrick101 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-killers#post-2044097 time=1283580219 Er is niet iets wat je er niet op kan doen.[/quote]
Onzin. Ik zie jouw al GTA 4 spelen op je ipadje, of een filmpje ermee maken... Of een film kijken in HD, of met een muis werken...

GTA? Nee gek. Wel zat voor de iPhone. Alternatieven genoeg echter.
Een film maken of bewerken? Dat lukt best toch? Met een beetje fantasie kom je een heel eind.
Met een muis werken? BTStack mouse?

En dan zijn er nog een heleboel dingen die je iPad wèl kan, maar je desktop Mac niet. :lol:

Muis? Kan toch de bedoeling niet zijn van de iPad. Het ding werkt perfect voor alles en nog wat en is nog mooi ook. Mijn iMac staat te verkommeren sinds ik de iPad heb (beetje overdreven :wink:
Alleen Flash dus. Ik kan het niet laten om daarover te klagen!

Muis? Nee, voor mij ook niet. Maar het ging er om dat het kòn.

Net als Flash, dat kan ook. Alleen wil je het niet. :lol:

Ik wil wel Flash, maar dat jailbreaken zint me zo niet. Daar lees ik trouwens nogal wat negatiefs over, zo van de iPad die niet meer opstart of weer naar de dealer moet wegens software om zeep. M.a.w. Ik durf er dus niet aan te beginnen. Lijkt me bovendien ook niet meteen een makkie.

[quote]
Onzin. Ik zie jouw al GTA 4 spelen op je ipadje, of een filmpje ermee maken... Of een film kijken in HD, of met een muis werken...
[/quote]

Zoiets bedoel ik toch ook niet!

[quote=Geedee url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-killers#post-2045855 time=1283784559]en is nog mooi ook. [/quote]
Mooi, mooi.... mooi gemaakt, dat is ie. Maar mooi niet echt. Maar goed, ik vond Apple ooit leuk omdat het een beetje excentriek was, nu is Apple gewoon Vanillevla. Niet eens met vanille, maar met vanilline. Bijna iedereen vind het mooi. Maar uitgesproken is het design al lang niet meer. Ik zoek de handgemaakte burger onder de pads. Niet de BigMac met smakeloze saus.