iPad mini niet zichtbaar in apparatenlijst iTunes

Mijn iPad Mini is niet zichtbaar in de apparatenlijst in iTunes. Wel de iPad 4 en iPhone 5. Is het ergens een instelling? Hij staat ook gewoon aan.

Heb je iTunes 11?

De 'oude' versie van iTunes heeft geen symbool dat de iPad mini kan weergeven, dacht ik. Updaten naar iTunes 11 is de boodschap.

Ik heb al iTunes 11.

Ah, ik dacht dat je bedoelde dat het 'prentje' er niet opkwam. Staat Wi-Fi synchronisatie toevallig aan?

Ja, super dat is het!

Ik heb nog een iTunes vraag. Wellicht weet je dit ook. Ik heb een serie films in iTunes staan. Als ik nu in de nieuwe iTunes 11 een film erbij sleep komt deze plots tussen 'Thuisvideo's' te staan. Is dit nieuw?

Dacht ik wel! Heb dat ook eens voorgehad! :)

Uhm, geen idee eigenlijk. Ik gebruik iTunes enkel voor muziek, apps en beltonen. Kijk eens bij de info van het bestand [cmd]+[i]. Kun je bij 'opties' niet kiezen voor 'film' in plaats van 'thuisvideo'?

Yep! Bedankt!

Een heel enkele keer komt dat voor bij mijn iPhone 5 terwijl de twee iPad's altijd zichtbaar zijn. Wi-Fi uit- en aanzetten (enkele minuten tussentijds wachten) op de iPhone helpt meestal. Zodra de USB kabel wordt aangesloten werkt het altijd en na het verwijderen hiervan is de iPhone ook zichtbaar via Wi-Fi.

Dit euvel trad overigens al op bij iTunes 10 en nu ook weer bij iTunes 11.

mijn iphone komt niet in de Nieuwste itunes te staan, iemand idee hoe ik dat oplos??

Rudie

@ Rudie: Heb jij ook Wi-Fi synchronisatie aanstaan?

Ja die heb ik aanstaan, is begonnen met updaten naar nieuwe iTunes en adres boek synchronisatie is ook in de war.
Heb de iPhone 3s maar sinds deze week ook een iPhone 5, weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar misschien is dat wel het probleem ?

Rudie

Ja, lees eens dit topic door dan kom je vanzelf tot de oplossing... :)

Synchroniseren via wifi blijft toch een beetje behelpen vind ik. Zowel met een iPhone 3gs als met de iPhone 5, onder iTunes 10 en onder iTunes 11, ik ben toch nog af en toe met een usb-kabel in de weer. Hoop dat Apple dit ooit nog eens gaat oplossen.