iPad nu kopen of wachten op iPad 2?

jajaja een cliché thread ik weet het, maar de vraag moet toch gesteld worden.

en wat denken jullie dat de ipad 2 gaat bieden? meer power? een hoger resolutiescherm?

In ieder geval een camera en een Retina display.
Maarja... spiegeltje spiegeltje aan de wand, wanneer komt de iPad2 naar Nederland, hè?

retina display zou nice zijn. dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om te wachten op de ipad 2.

Retina display? No way! Hooguit op een iPad mini/nano. Het is echt onzin om zo'n groot display vol te proppen met pixels van 326 ppi.

Ik zou wachten op de iPad 19.

Dus jij wil wel een jaartje wachten op een product waarvan je de specs nog niet kent... Want "de vraag moet toch gesteld worden". O-kee...

Nou gokje: iPad 2e generatie, ik zet 'm op april 2011 op z'n vroegst... Ingebouwde camera zal-ie wel hebben. Misschien een groter en een kleiner model in de productlijn; in ieder geval een kleiner model, die geruchten zijn erg hardnekkig. Verder: (nog) beter energiemanagement, gok ik.

Ik zie eigenlijk niet veel andere mogelijkheden voor verbetering van de iPad hardware... De software is natuurlijk een ander verhaal, maar daarvoor hoef je niet op 2e generatie te wachten.

Aan de andere kant... als je in April 2011 de "iPad 2" kan kopen is het wellicht nog maar 12 maanden extra wachten tot de "iPad 3" uitkomt... moeilijk die keuzes! ;-)

Altijd wachten natuurlijk. :lol:

Dit type ik trouwens op mijn iPad, die ik al sinds mei met veel tegenzin gebruik. :wink:

ik zou hem gewoon kopen !! :P
iPad 2 en 3 komen er altijd ! :P

Ik zou als ik jou was ook wachten met het kopen van een nieuwe tv, wasmachine, auto, dvd speler, blu ray speler, strijkbout, koelkast, vaatwasser, elektrische tandenborstel, stereo set, elektrisch bed, computer, magnetron en massagestaaf. Er komen namelijk allemaal nieuwe aan. ;)

Gewoon kopen! Hij heeft bij mij een plekje in huishouden verovert. MacBook krijgt wel wat minder aandacht zo in de avond op de bank. Bovendien is hij veel handiger mee te nemen naar toilet!

Er komt altijd een betere, mooiere, goedkopere, meer bruikbare, vast nog wel grotere accu enz... heb nou eens plezier en geniet! Statistisch leef ej maar 73 jaar en ik zou geen dag willen missen zonder iPad. Gaat binnenkort lekker mee op vakantie ook. Geen stapels boeken meer, geen doos DVD's voor in de avond als kinderen op bed liggen! Prima!

Is je vraag nu beantwoord Hessel?

[quote]Bovendien is hij veel handiger mee te nemen naar toilet![/quote]
:eek::sick:

[quote=Afroman url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-nu-kopen-of-wachten-op-ipad-2#post-2047506 time=1283945843]Ik zou wachten op de iPad 19.[/quote]
Kansloos.

Persoonlijk wacht ik ook even op een eventuele 2e generatie iPad, ik zie namelijk graag een camera aan de voorzijde voor Facetime/Skype.

ik zou wachten, de iPad 2 heeft dubbel het werkgeheugen (waarschijnlijk) en dat heb je volgens mij hard nodig met multitasken. en natuurlijk de frontfacingkamera derop.

het zal me ook niks verbazen als met de kerst al een nieuwe aankomt hoor, dat is dus eerder dan april

Is het niet zo dat als je een Ipad hebt nog langer per dag naar een scherm zit te kijken? Op school, werk, thuis, tv kijken en dan ook nog eens Ipad. Dat kan allemaal niet goed voor je ogen zijn.

Vet voedsel eten is ook niet goed voor je.

koop hem nu ;)
Dan kan je de 2gen iPad kopers de ogen uitsteken met je derde genaratie iPad ;)

Ik zou altijd wachten ...
:razz:

Ik zou wachten, ik heb zelf meteen de iPad aangeschaft maar nu zag ik op tv een "holodeck" bij startrek en nu heb ik iets van had ik nu maar gewacht tot die te koop is.....

Zinloze topic mensen.....