iPad synchroniseren op andere Mac?

Wie weet hoe ik een iPad met een andere computer moet synchroniseren?
De 'nieuwe' computer ziet de iPad niet eens! Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt,
Miel

@mieldevries

Ik heb het zelfde probleem ooit gehad met een iPod Shuffle. Ik heb het weten op te lossen door Bonjour op nieuw te installeren en ook een iPod driver te verwijderen (deze werd automatisch weer geïnstalleerd nadat ik mijn iPod aansloot)
Op een Mac weet ik zo niet hoe je de iPod driver verwijderd... Maar dat moet wel op Google zijn te vinden.

In principe is het een kwestie van gewoon aansluiten en dan zal iTunes automatisch opstarten.

In welke usb poort heb je je iPad gedaan? Grote kans dat de usb ingang aan de zijkant van je toetsenbord te weinig stroom geeft. Probeer het eens in de usb poorten achterop je mac. En als je dat al gedaan hebt eventueel een andere.

P.s. je weet dat je je iPad maar op 1 mac kan synchroniseren? Als je je iPad op een andere mac synchroniseert zal je iPad eerst leeg worden gemaakt en daarna pas synchroniseren met je mac.

Bonjour en de iPod Shuffle? Volgens mij heeft dat niks met elkaar te maken...

Dat heeft het toch wel. Bonjour zorgt voor de "kennismaking" ( vandaar de toepasselijke naam Bonjour ) tussen het iDevice en de machine waar hij aan hangt.

Ah! Ik dacht dat alleen voor netwerkapparaten gold. Weer wat geleerd!

Het is me uiteindelijk gelukt. Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd en toen deed ie het. Toch bedankt voor jullie acties!

[quote=unSOUND url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-synchroniseren-op-andere-mac#post-2243208 time=1309080857]Dat heeft het toch wel. Bonjour zorgt voor de "kennismaking" ( vandaar de toepasselijke naam Bonjour ) tussen het iDevice en de machine waar hij aan hangt.[/quote]

Weet je het zeker? Apple zegt dit op z'n website:
"Bonjour, also known as zero-configuration networking, enables automatic discovery of computers, devices, and services on IP networks using industry standard IP protocols. It is a key component of Apple applications (e.g., iTunes, iPhoto), services (e.g., MobileMe) and devices (e.g., Apple TV, and Airport). Developers can easily leverage Bonjour from both Mac OS X and iOS."
([url=http://developer.apple.com/opensource/]bron[/url])