Ik heb een ipad met wifi en 3G.
Nu zit ik te kijken van welke provider ik het beste een abonnement kan nemen.
hebben jullie tips voor het beste bereik en snelhied?
Ik zit bij T-mobile met mijn iPad 3G bevalt me goed!
Ik had een KPN internet sim only, beviel me erg goed, en het was het snelste netwerk voor dat geld, en voor zover ik weet het meest betrouwbare netwerk qua bereik.
Nu gebruik ik de personal hotspot van mijn iPhone 4 als ik perse wil surfen op de iPad.
Ik heb T-Mobile in m'n iPad zitten. Had dat abonnement nog op de plank liggen (niet meer in gebruik sinds ik ik Vodafone abonnement van het werk heb).. Werkt prima. Heb met T-Mobile zelfs vol 3G bereik waar ik met Vodafone in m'n iPhone 4 helemaal geen 3G heb.
Heb je al een telefoon abonnement met internet? Als je een duo sim aanvraagt (ongeveer €10) dan krijg je een exacte kopie van je simkaart en die kan je dan in je iPad steken. Als je je telefoon uit zet (of in vliegtuig modus), dan kan je internetten met je iPad via je telefoon abonnement. Scheelt een hoop geld.
[quote=Dwee8le url=http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-wifi-3g#post-2190263 time=1300739278]Heb je al een telefoon abonnement met internet? Als je een duo sim aanvraagt (ongeveer €10) dan krijg je een exacte kopie van je simkaart en die kan je dan in je iPad steken. Als je je telefoon uit zet (of in vliegtuig modus), dan kan je internetten met je iPad via je telefoon abonnement. Scheelt een hoop geld.[/quote] Maar mag niet. Dus niet gek opkijken als je ineens afgesloten wordt.
Je mag ook niet met de buschauffeur praten als hij rijdt...
Dheeee !!! Ik heb ook een duo sim en het werkt perfect samen.
Mijn vriendin heeft de Iphone en ik de ipad.. je hoeft hem niet op de vliegtuigmodes zetten, werkt gewoon altijd.
Ze willen je gewoon een extra abonnement aansmeren.
Nickalicious.... wees af en toe een beetje "ondeugend" :sarcastic:
3g vodafone werkt niet meer op Ipad met duosim.
Hallo heeft iemand van jullie een idee waarom internet niet meer werkt op de IPad met 3g via Vodafone ?
Ik heb oude duo simkaarten (zelf naar micro geknipt) en werkte perfect op de Ipad en de oude IPhone 3g.
Sinds ik een nieuw abo met nieuwe Iphone 4 heb afgesloten (december) en dus GEEN nieuwe simkaarten erbij heb genomen,merk ik nu dat internet op de IPad niet meer werkt,krijg allerlei meldingen zoals o.a. "geen internet mogelijk of kan de server niet vinden". Ik gebruik overigens 3g op de Ipad zelden.Sinds december nu weer de eerste keer.
Ook getracht de simkaarten te wisselen maar niets.Ik weet dat het offic. niet mag....... maar toch....
Op de Iphone 4 gaat uiteraard internet naar wens.
Heeft Vodafone ergens de knop omgedraaid voor de Ipad ?
OPGELOST
[quote]
3g vodafone werkt niet meer op Ipad met duosim.
Hallo heeft iemand van jullie een idee waarom internet niet meer werkt op de IPad met 3g via Vodafone ?
Ik heb oude duo simkaarten (zelf naar micro geknipt) en werkte perfect op de Ipad en de oude IPhone 3g.
Sinds ik een nieuw abo met nieuwe Iphone 4 heb afgesloten (december) en dus GEEN nieuwe simkaarten erbij heb genomen,merk ik nu dat internet op de IPad niet meer werkt,krijg allerlei meldingen zoals o.a. "geen internet mogelijk of kan de server niet vinden". Ik gebruik overigens 3g op de Ipad zelden.Sinds december nu weer de eerste keer.
Ook getracht de simkaarten te wisselen maar niets.Ik weet dat het offic. niet mag....... maar toch....
Op de Iphone 4 gaat uiteraard internet naar wens.
Heeft Vodafone ergens de knop omgedraaid voor de Ipad ?
[/quote]
OPGELOST
via algemeen>opnieuw instellen> netwerkinstellingen opnieuw instellen< de kwestie opgelost en voor de zekerheid APN opnieuw ingesteld