Op de site van bol.com tikte ik op de link naar de boekenbol-app. Ik kreeg een venster met “Account niet in deze store, u moet naar de US app-store”. Op OK geklikt, in de US app store terechtgekomen en de app daar gevonden. Maar toen ik die wilde kopen kreeg ik een venster met de mededeling “Account not in this store, you must switch to the Dutch store before purchasing.” Dus tik ik op ‘OK’, maar kom dan niet terug in de NL app store, er gebeurt helemaal niets. Teruggaan naar de beginschermen hielp niet, evenmin als een herstart, mijn App store-app lijkt volledig tot Amerikaan genaturaliseerd. Wie weet raad?
Uitloggen en opnieuw inloggen met je andere account in je instellingen, je gaat niet automatisch terug.
@Pete Z.: Dank voor je advies, maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt, ik heb maar één Apple-ID = account, daar valt dus niks te veranderen.
Overigens is het probleem nu wel opgelost, door in ‘Instellingen’ > ‘iTunes en App Store’ te tikken op ‘Apple ID’, daar dan uit te loggen, het App Store-land opnieuw te kiezen (NL dus) en dan het oorspronkelijke Apple ID opnieuw in te voeren.
je moet naar app store gaan en dan naar apple id. klik op kijk account en ga met alles akkoord dan ga je naar dutch app store
hoe doe je dat op je iPad?
hèhè , reactie niet gelezen. inmiddels alles zoals ik wil:D
Instellingen.iTunes en AppStore. AppleID.Klik.Toon Apple ID.Log in.